Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2016, 13:45   #35
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Zo'n sterfhuisconstructie, is dat niet iets waarbij de activa van een failliete firma snel en onder waarde verkocht worden om de schuldeiser te belazeren?
Neen dat zijn slachthuisconstructies en dat is grote fraude ,ik heb er jaren tegen gevochten opdat pers en rechtbank de termen niet zou door elkaar gooien ,maar U verwart ze nog ,U spreekt het woord sterfhuisconstructie uit voor wat een SLACHTHUISCONSTRUCTIE is.

telkens er iemand een slachthuisconstructie deed verscheen er in de pers steevast sterfhuisconstructie.

let op sterfhuisconstructies kunnen ook strafbaar zijn ,zie mijn biografie en ook google strafbare sterfhuisconstructies.

ik heb 1 maal een voordracht gegeven over het verschil

sterfhuisconstructies
ziekenhuisconstructies
doorstart
slachthuisconstructies


Was een groot succes had meer dan 200 betalende advocaten,rechters,gerechtelijke politie en revisors/boekhouders in de zaal

Aan de hand van de reactie van iedereen en aan de vijandigheid te zien denkt iedereen dat slachthuisconstructies het zelfde is dan sterfhuisconstructies.

IK GA DUS EEN NIEUWE VOORDRACHT VOORBEREIDEN OM DIT DUIDELIJK TE MAKEN

Afspraak volgend jaar rond 12 mei 2017 want dan ben ik in pensioen en mag ik terug bijverdienen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden