Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2016, 10:15   #324
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zionisme gaat heel wat verder dan hun verderfelijke Israël-politiek.
Mij gaat het erom dat die beweging - door hun monetaire en politieke kuiperijen - Europa al 2 keer heeft doen fikken en dat momenteel hetzelfde doen met het M-O, nog afgezien van de opgezette 'economische- en bankencrisissen' van de afgelopen decennia.
Het zijn dus die befaamde 0,0000001 procent échte machthebbers van de joodse ‘elite’ die ik hier aan de kaak stel, die zowat de geschiedenis van de laatste eeuw hebben gestuurd.

Probeer dat ook eens te begrijpen, ipv platweg anti-zionisme gelijk te stellen aan anti-semitisme.
Een hulpje:

https://www.marxists.org/nederlands/...tizionisme.htm
Wat jij daar post van Marcel Liebman is precies wat ik zeg. Jij verkondigt echter geen anti-Zionisme, maar wel het oude antisemitisme van de NSDAP: in plaats van klassentegenstelling tussen arbeiders (van alle nationaliteiten, moslim en niet-moslim, Joden en niet-Joden) en kapitalisten (moslim en niet-moslim, Joden en niet-Joden) zie jij een raciale tegenstelling tussen het "superieure blanke ras" enerzijds en een complot van "rijke Joden" die "moslims" zouden "importeren" om "Mischlinge" te produceren en meer van dat soort zever.

Je beweert dat je alleen iets hebt tegen de Joodse "elite" en niet tegen de rest van de Joden, maar je eenzijdige focus op Joden verraadt je antisemitisme: waarom zou ongelijkheid alleen maar een probleem zijn als er Joden zijn bij de elite? Wat met de meerderheid aan kapitalisten die helemaal niet Joods zijn, maar meestal katholiek of protestants?

Hun religie speelt geen rol en "mensenrassen" bestaan niet. Waar het om gaat is dat de ongelijkheden toenemen, dat de economische politiek volledig op maat is van de 1% terwijl alle middelen voorhanden zijn om de armoede in de wereld uit te roeien, dat ons milieu vernietigd wordt, ...

Wie de woede hierover wilt afleiden van de ware oorzaken en richten op haat tegen culturele of religieuze minderheden, steunt objectief de 1% en vormt de meest brutale fractie van diegenen die de 1% ondersteunen, nl. de fascistische fractie.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline