Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2016, 05:20   #90
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Groot gelijk, die protestantse sekten zijn bijna even erg als het salafisme, zie ik genoeg in Afrika. Roepen ook op tot haat tegen ongelovigen en het verbranden van homo's.
De meeste van die Amerikaanse sekten misbruiken gewoon de wanhoop van arme mensen voor eigen financieel gewin.
De religies reeds eeuwen aanwezig in Rusland zoals de orthodoxe kerk, de gematigde stromingen van de Islam en het Judaïsme, blijven aanwezig en krijgen steun van de staat. Sektes en gevaarlijke stromingen daarentegen worden aangepakt. Zou hier beter ook eens gebeuren.
Tomm, dit zijn negers en bij deze gasten kan het er hard aan toegaan. Dat weet jij denk ik beter dan ik. In Centraal Afrika deinsden de Christenen er onlangs niet voor terug hun kapmessen te pakken en moslims bij honderden, misschien wel bij duizenden -opeens- af te maken. Dit na een paar bomaanslagen van moslimstrijders. Zo zijn ze nu eenmaal..

Staat los van protestantse sekten; deze zijn weliswaar hyper irritant maar staan in geen vergelijking met ISIS of Bokro Haram.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 juli 2016 om 05:24.
Frankenstein is offline