Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2016, 15:26   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard Wie the fuck is Youssef Kobo ?

't Is ene die voor de tsjeven werkt.
Blijkbaar moeten de tsjeven hem op een zeker ogenblik de best geschikt man gevonden hebben, voor die job.

Raar. Als je de teksten hieronder bekijkt. Ik kleurde ze rood, zodat je niet teveel moet zoeken ....

Gaan we nog van hem horen? Is hij een "rijzende" ster ?

titel: Kobo reageert op De Wever: ‘Dit is gewoon met modder gooien’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160729_02403880



Citaat:
N-VA-voorzitter Bart De Wever noemt het verontrustend dat opiniemaker Youssef Kobo voor CD&V werkt. ‘Ik heb geen idee wat hem bezielt’, reageert Kobo. ‘Ik heb het raden naar zijn agenda, maar hier klopt toch iets niet.’

In Joods Actueel praat De Wever over zijn reis naar Israël en ook opiniemaker Youssef Kobo komt in het interview ter sprake. De interviewer omschrijft Kobo als een man ‘die het bestaansrecht van Israël ontkent’, terwijl de N-VA-voorzitter de vraag krijgt wat hij ervan vindt dat CD&V Youssef Kobo tewerkstelt.

‘Dat Kobo ondertussen op het Brussels kabinet van Bianca Debaets zit, daar ben ik meer dan bezorgd over’, zegt De Wever, die naar eigen zeggen met grote ogen naar zijn rekrutering heeft gekeken. ‘Laat me duidelijk zijn: dit is verontrustend.’

De rekrutering toont voor De Wever aan dat een aantal partijen ‘bepaalde groepen’ willen charmeren. ‘Dat ze daarvoor bereid zijn om in bepaalde redeneringen mee te gaan, dat is een open deur intrappen.’ Hij verwijst daarbij naar kritiek op Israël.

‘Geen idee wat De Wever bezielt’

Youssef Kobo reageert verbaasd op de uithaal De Wever. ‘Het verbaast mij dat iemand met het gewicht van de Wever zijn gewicht in de schaal gooit om mij, een eenvoudige medewerker op een CD&V-kabinet, aan te vallen. Daar zit toch iets mis met de verhouding.’

‘Dit is gewoon met modder gooien’, vindt Kobo. ‘Ik ben altijd bereid om een debat ten gronde te voeren, maar dit heeft weinig zin.’

Dat Kobo de N-VA-voorzitter een aantal jaren geleden als ‘de patroonheilige van alle racisten’ heeft omschreven, noemt Kobo ‘maar Facebookberichten van een jonge activistische student’. ‘Ik zou mij nu wel iets genuanceerder uitlaten. Maar toch, de partijvoorzitter van de grootste politieke partij die reageert op de uitspraak van een jonge activistische student. Daar zit toch iets scheef.’
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden