Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2016, 14:44   #309
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
2

Ik ben ook tegen de islam en ik vind zelfs dat er in de strijd tegen de islam heel ver moet gegaan worden : immigratiestop, remigratiebeleid, stopzetting subsidiëring, verbod op moskeeën, geen recht op verenigingen, verbieden uiterlijke tekens zoals een hoofddoek, enzovoort ... Maar wie zich aanpast aan de westerse maatschappij, is voor mij welkom. Atheïsten, christenen en joden uit het Midden-Oosten zouden in Europa zelfs met open armen ontvangen moeten worden.
Oproepen tot uitroeien, massa deportatie, verklaren dat 't "allemáál" terroristen zijn etc. staat nergens, in geen enkel programma van geen enkele van die partijen opgetekend of werd ooit uitgesproken of voor gepleit.

Terwijl Europa geteisterd wordt door terreuraanslagen, bommen, messteek-aanvallen van 'verwarde' personen, psychiatrische patiënten, verkrachtingen, aanrandingen ea ongein uit steeds dezelfde ideologische "allahu akbar" brullende hoek, is 't haast obsceen om degenen die dat aanklagen, willen dat 't beleid maatregelen daartegen neemt, degelijke, effectieve maatregelen, dat burgers zichzelf daartegen zouden mógen en kùnnen beschermen, daar de overheid faalt in dat opzicht, weg te zetten als dè "nazies".
SDX is offline