Los bericht bekijken
Oud 18 september 2016, 12:46   #15
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
De paus heeft ook een idee om terrorisme te voorkomen: “Open je deur voor vluchtelingen”

Die kerel is gewoon de trappers kwijt, die terroristen stoppen met ze in huis te nemen, die kerels zijn echt geen katholieken, dat zijn wezens met een laag IQ die steevast geloven in het paradijs en een hoop maagden, die gaan hun niet laten tegen houden door een bed en een maaltijd, mijn gedacht.
Onze paus is echt nu al aan vervanging toe, wanneer hij aankwam dacht ik dit is een echte christene, maar nu vind ik hem een beetje te echt amaai, amaai.

Ik citeer:
Franciscus gaf aan dat vluchtelingen meer zijn dan statistieken. “Ze zijn niet anders dan onze eigen familie en vrienden. Elke vluchteling heeft een naam, een gezicht, een verhaal en een absoluut recht om in vrede te leven en te hopen op een betere toekomst voor zijn zonen en dochters.”

“Ik moedig jullie aan om hen te verwelkomen in jullie huizen en gemeenschappen, zodat hun eerste ervaring van Europa niet de traumatische ervaring wordt van slapen in de kou op straat, maar van een warme menselijke ontvangst’, zei de paus, die de jezuïeten het belang van hun taak aangaf. “Op dit moment in de geschiedenis is er veel nood aan mannen en vrouwen die de noodkreet van de armen horen en die beantwoorden met mededogen en generositeit.”


De man is een idioot.

Tot enkele jaren geleden dacht ik persoonlijk dat dit een goede mens was ..... maar , hij wil het Westen tot één marginaal geheel omploegen is nu de mening ....marginaal is die mens in zijn ziel....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 september 2016 om 12:48.
de vuile muilekoek is offline