Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2016, 15:15   #257
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Mensen die uit een sterfhuisconstructie komen doen zoiets niet,dat zijn je vrienden voor het leven ,zij voelen zich moreel verplicht mij te betalen en dat papieertje dient meer voor mijn belastingen (bewijs meerwaarde) dan als middel om hen te laten betalen.

Heb buiten die zeer grote zaak (meer dan 1100 mensen werken er ) nog 1 dispuut gehad in 28 jaar over mijn betaling.
Deze persoon had wel al vijf jaar elke maand voorschotten op de afkoop betaald en vond at dit genoeg was.Ik heb dan zelf de schatter betaald want normaal betaald de klant dat ,en het bleek dat hij 65 procent had betaald.
Ik heb daarop zijn kinderen gebeld en hen uitgelegd wat pa van plan was (de kinderen zaten in de zaak ) zij hebben mij binnen de week het verschil gebracht kontant aan de Cote d'zur en schaamde zich in de plaats van hun vader voor dood.
95 procent van mijn klanten zijn vrienden voor het leven en geen enkele denkt er zelfs maar aan om mijn fee te betwisten .Ze mogen trouwens allen na de wederverkoop afbetalen zoals het hun uitkomt. In 1 dossier is het laatste afbetaald in 2009 en de overdracht dateerde van 1996.
Het is U die schijnbaar de linke wilt spelen en de zaak te verkopen voor ik mijn optie licht ,net zoals die zeer grote onderneming gedaan heeft ,hij betaald nu 3x

Jij leeft echt op een andere planeet


Als er een 'klant' u kan naaien, zal hij u naaien.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 oktober 2016 om 15:16.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden