Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter
ik baseer mij volledig op die passage in het hof van cassatie van 1 oktober 2009 . Zie het ook eens na ;jij bent tenminste ook al de mening toegedaan dat er maar 1 voorwaarde is ,ik ook maar dat arrest van Cassatie komt me als sterfhuisconsulent zeer goed uit .
|
Pff, neem jouw dromen maar voor realiteit, of liever, blijf de mensen belazeren met uw prietpraat. Het Hof van Cassatie zegt absoluut niet wat jij beweert, maar als jou dat plezier kan doen, ik zal jou eens komen bezoeken in de Begijnenstraat. Met mijn facturen uiteraard, u bent al aan 3 EURO ondertussen.
Citaat:
Beroep niet schorsend ok ,maar ik zie toch geen enkele curator beginnen aan een ellenlang gevecht met mij op grond van 17.1 of meer nog 18 gezien die mijn reputatie ook wel kent in deze materie (nog nooit een pauliana of nietigheidsvordering verloren in 28 jaar !)
|
Doe maar, wat interesseert mij dat? Denk jij echt dat iemand onder de indruk is van uw zelfgeprogrammeerde genie? Je bent integendeel niks, niemand, enkel een oplichtertje die daar ook voor veroordeeld is. En die zich zo sterk en goed voelt, dat hij zich enkel richt tot brave mensen in de war, slachtoffers als het ware.
Disgusting, een geluk dat je regelmatig met uw gezicht tegen de muur vliegt.