Los bericht bekijken
Oud 8 december 2016, 02:31   #57
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Zoals 't hoort dus, zoals 't overal zou horen te zijn?
Maar ze zijn niet "deftig"? Want naar 't schijnt ben je enkel maar "deftig" als je je land in de uitverkoop zet.
Breek me de bek niet open.
Toen ik destijds de Belgenregio & Eurocomicland definitief verliet wist ik niet dat de degradatie van de samenleving zo extreem met zulke vaart zou verlopen. En met zulke gelatenheid aanvaard.
Ik zag hier net een reportage uit Sevran. (Heruitzending van nieuws 20.00u. gisteravond op Fr. zender A2 met D. Pujadas.)
Dames kunnen er geen tas koffie op een terrasje gaan doen zonder door geïmporteerde Maghrebianen of ander Frans-Arabisch wauwelend uitschot te worden lastig gevallen, omdat ...ze er niks te zoeken hadden, naar het schijnt. Alleen voorhuidlozen in 't cafe te bekennen.
"Dit is Sevran, niet Parijs, AllaHoer-ak-bar" was hun reactie toen ze om uitleg werden gevraagd.

Situering Sevran: Tussen Parijs en CDG. -Beetje zoals Evere, tussen Zaventem en Brussel stad.
Eurocomicland 2016. Gezondheid! Oorlog is op komst. Voila, met alle Chinezen monni met den deze.

Tot heden kom ik een tweemaal per jaar voor een paar weken familie en een paar oude goede vrienden bezoeken + om van wat lekker eten in Frankrijk te genieten.
Ik verwacht dat dit in de toekomst sterk gaat minderen. Spijtig.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden