Los bericht bekijken
Oud 18 december 2016, 02:09   #1800
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ach, uwe google was misschien kapot, kan gebeuren. Volgende X beter èh.
Maar als ge nog eens straffe uitspraken wilt doen, laat die madam op de foto naast u (is't uw zus?) 't dan maar eerst opzoeken.
En dat hotdog kraampje voor de grote brasserie in Brussel komt er ook nog aan met een lachende (uitlachende) vivi.
Ga deze week met haar daar gratis lunchen om ons te bedanken en zal de foto van het hotdog tentje trekken samen met de foto van de tussendeur en de foto van het toiliet (links achteraan ) met zicht op de grote hall met koepel waarvan ik dacht dat het een gedeelte van het station was.

Dus zet jullie bloot gat maar al klaar en er komen nog bewijzen want Paul en Wendy gaan ook iets versieren in de fabriek die ik gered heb (een groepsfoto met alle personeel in de fabriekshal met mij en viv

En naar de houten klara in Antwerpen mag je ook eens komen.

Heb al afspraak gehad met nieuwe zaak aangebracht door INDONESIA en verder heb ik goede resultaat op mijn mailing en stijgt mijn website op google.

Er komen wel geen nieuwe uitgewerkt voorbeelden hier want de klanten vinden dat inderdaad niet zo leuk alhouwel het in de basisovereenkomst stond dat ze moesten getuigen als ik hen gered had.

Maar met al die uitgewerkte voorbeelden weet iedereen nu hoe ik werk en kan ik er naartoe verwijzen vanuit mijn website en jullie met je gespam en gezwam mogen mij dan verder omhoog duwen in google en U alemaal belachelijk maken op google omdat je me nooit geloofd hebt en gedacht hebt dat ik een VERZINSELAAR was.

Je had nochtans aan de inhoud van mijn brainstorm verslagen en aan de statuten van een cvoa moeten zien dat het allemaal juridisch klopte ,maar zoals SDX al zegde daar moet je wel kunnen voor opzoeken en analyseren.

Dus terwijl ik terug de miljoenen aan het verdienen ben en een internationale organisatie aan het uitbouwen zijn zou ik U eens aanraden wat meer te lezen over CVOA en DE MAATSCHAP en dan nog eens toch mijn abstracte wiskunde doornemen en misschien , misschien kan je dan een klein beetje volgen.

Tot in Knokke of in Brussel Zuid of in de Houten klare of in een van de tientallen zaken die ik volgend jaar ga redden.

zet je gat maar al bloot !
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 18 december 2016 om 02:11.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden