Discussie: De oneindigheid.
Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2017, 21:30   #196
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.839
Standaard

Ik geef toe.. heb wat te rap gereageerd..
In theorie is veel mogelijk natuurlijk.
Ik las ergens het idee dat tijd 'afstand' is tussen Idee en Manifestatie. Maar als ik dan de tijd opdeel .. dan is manifestatie onmogelijk..?


En als ik even mag, terzijde, in verband met hogerstaand..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Als je er nog eens 1 bij optelt kan het natuurlijk nooit bij die getallen voorkomen, want die hebben altijd 1 cijfer minder, en wel de 1 zelf.
En bovendien heb je dat zelf niet gedaan, want je hebt alleen 5010652 genoemd, zonder daar de 1 bij te zetten.
Dan zou het 50106521 moeten zijn, die natuurlijk nooit bij die getallen voor kan komen.
Of je zou 5010652 + 1 = 5010653 moeten bedoelen, maar in dat geval kan je het gewoon kloppend maken als het moet.

Bijvoorbeeld:

382
580
331

381 + 1 = 382

Klaar
ik denk dat je er zelf niks van begrijpt en het daarom ook niet goed uit kan leggen.

In ieder geval: tot zover klopt het niet wat je hebt verteld.

En ik heb dat met mijn eigen cijfer reeks duidelijk aangetoond, dus dat het wel kan.

Met twee cijfers gaat het nog gemakkelijker:

67
46

66 + 1 = 67

klaar
Klaar..? Je lijkt niet mee te zijn..
Tel bij elk getal in de diagonaal 1 bij en je krijgt vervolgens een getal dat niet in het rooster staat.

67
41

wordt dan:

77
42

want bij elk getal in de diagonaal tel je 1 bij. 6+1=7 en 1+1=2; het nieuwe getal (de diagonaal) is 72 en staat niet in het rooster.
Dat is dus niet wat jij doet, namelijk: bij het getal dat gevormd wordt door de getallen in de diagonaal 1 bijtellen.

Probeer eens. Misschien vind je wel een rooster getallen dat het idee van JimmyB ontkracht. Als je trouwens werkelijk de wedergeboorte bent van Jezus én dus God ervaart, moet het een fluitje van een cent zijn.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden