Discussie: "bende amateurs"
Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2017, 09:57   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, de vaststellingen. U spreekt over verbanden. U begint toch echt wel sterk te lijken op "gespuis met vooroordelen".
Beter lezen Jan. Ik sprak over vaststellingen. Jij sprak over verbanden, en legt die woorden dan in mijn mond.
(je leert die streken toch echt nooit af hee...)

Citaat:
En ten andere, als er zich een probleem van die aard voordoet, dan heeft Termont als burgemeester hier alle bevoegdheid in handen. Als verantwoordelijke voor de openbare orde kan hij hier gaan voor een sterkere politie-inzet. Hij kan ook de bossen rond de parking systematisch door zijn politiediensten laten uitkammen en alle asielzoekers laten oppakken.
Ik merk dat je het verloop niet zo goed kent, en dus ook maar wat gratuite commentaar geeft. Dit vat het vrij goed samen, en wijst het pijnpunt aan : Bean Weyts die op 1 jan besliste om de bewaking stop te zetten. Waarna het probleem terug is opgestart.

Citaat:
In oktober liet de gouverneur - in opdracht van Termont en in samenspraak met de politie en de kabinetten van de ministers Weyts en Jambon - de snelwegparking op de E40 een maand lang sluiten. Vanaf november voorzag minister Weyts privébewakers met honden op de parking. Van oktober tot begin januari keerde de rust terug in Drongen.


Maar op 1 januari werd de privébewaking stopgezet, en dat hebben de vluchtelingen intussen ook door. De afgelopen dagen regende het weer klachten bij de politie, en bij de burgemeester. "Ik heb een mail gestuurd naar Ben Weyts dat hij opnieuw privébewaking moet voorzien op de snelwegparking", zegt Termont. "Er moet paal en perk gesteld worden aan dit probleem. Die bewaking bleek zeer efficiënt te zijn. Als Weyts geen bewaking wil voorzien, zal ik aan de gouverneur vragen de parking opnieuw te sluiten. Ook zal de 'taskforce' rond dit probleem (alle betrokken diensten, politie, en de kabinetten van de gouverneur, Weyts en Jambon) opnieuw samen geroepen worden. Er moet een structurele oplossing komen."
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...iten-a3063080/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 februari 2017 om 09:58.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden