Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2017, 10:11   #20
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Als ik het artikel lees lijkt het mij eerder een verhaal van onthechting. Een beetje zoals wannabe bendeleden die de bende dan zien als plaatsvervanger voor gezin of familie. Dat eerste meisje bv, die Trekkie, leek eerder afgeschrikt te zijn zodra de berichten sexueel getint werden.
De inhoud van het artikel is compleet anders dan de titel en bijhorende commentaar van Demper.

Het gaat om twee voorbeelden van meisjes die een beter leven kregen voorgelogen op sociale media. De eerste kwam reeds uit een gelovig gezin en keerde terug toen haar aanbidder een seksmaniak bleek te zijn. De tweede was van Bengalese afkomst die in Engeland gepest werd door racistische autochtonen.

Demper is echter geobsedeerd door de gedachte dat hij zelf 'te braaf' is geworden door zijn westerse opvoeding en dat vrouwen hem daarom laten staan ten voordele van 'wildere' mannen (meestal bruine of zwarte).

Bijgevolg vertaalt hij elk artikel waar het gaat over westerse vrouw + bruine man naar zijn obsessie, ongeacht de inhoud. En zoals je kan zien in dit topic, heb je genoeg figuren die niet de moeite doen om zelfs maar het artikel te lezen en meezingen in de trend 'vrouwen willen niet liever dan af en toe een goed pak slaag'.


Zielig als je naar het individu kijkt maar ik denk dat je dit forum meer moet zien als een gallerij zotten die je anders nooit zou ontmoeten
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden