Discussie: Creationisme
Los bericht bekijken
Oud 1 april 2017, 07:36   #99
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De meesten doen toch echt wel driftig mee, anders zou onze cultuur niet meer kunnen bestaan.
Het Westen is meer dan Vlaanderen.
Het Westen gaat op veelal vlakken wel vooruit. Maar anderen blijven conservatief steken of gaan achteruit.

Dus ik ben nog altijd Westerling. Alleen waan ik mezelf geen Vlaming of Europeaan meer. En al helemaal geen Belg. Op dat vlak heeft bijbelstudie veel invloed op mij uitgeoefend. Mijn volksnationalisme smolt als sneeuw voor de zon. Ik walg een beetje van mijn cultuur en onthecht mij daar zoveel mogelijk van.
Maar boven al, ik laat het geen invloed meer op mij uitoefenen. Roepen zij rechts, ga ik gewoon links. Fuck them

Citaat:
De drank is er altijd al geweest en zeker geen kenmerk van onze cultuur. Onze cultuur wordt bepaald door de moderne wetenschap en techniek en het kapitalisme en daardoor gaan we naar de maan.
ik weet niet hoe dat in Nederland zit, maar toen ik stopte met drinken werd ik wel aangezet tot drinken hoor. "Allez ge gaat toch ene mee drinken?"
Ik werd van kinds af blootgesteld aan reclames die drank promoten.
Dat oefent invloed op mensen uit en mensen gaan zich daar anders door gedragen. Niet iedereen hetzelfde, maar drank is hoofdmoordenaar nummer 1 in het drugsmilieu. Het is finaal die mens dat het doet, maar drank neemt die remmen weg en de stoppen slaan door.

Drank is een blinde vlek en als marijuana niet kan zijn, zou drank ook niet mogen zijn.

Citaat:
En ga je ook je auto en je computer en je kleren en je huis weg doen?

Het echte kwaad is het eenzijdige materialisme van de wetenschap en de verouderde religies, en beiden wordt verholpen in mijn atoomtheorie.
Ik ben zuinig met energie. Heb een LED tv en een zuinige tablet. Overal hangen LED spotjes en de verwarming brandt enkel maar tijdens de weekends en als het echt koud is. Ik heb mijn wagen verkocht omdat ik een rijverbod heb . Ik koop geen kledij in winkels waar kinderarbeid aan verbonden is. Liefst katoen of hennep vervaardigde kledij en ik heb zo goed als al mijn spelconsoles verkocht. Eén heb ik er overgehouden om mijn relaties met bepaalde mensen te onderhouden.


Citaat:
Tja, Vlaanderen doet me een beetje denken aan een grote provincie, en is vroeger al niet goed mee gekomen met de strijd tegen de katholieken, in Nederland als de tachtigjarige oorlog.

Maar nu hebben de Vlamingen toch een grote kans door mijn atoomtheorie te accepteren, maar ook dat willen ze niet en zullen ze opnieuw achter raken, want met een beetje mopperen kom je er niet.

Het enige aardige van de Vlamingen is de literatuur, de humor, de taal en dan de patattekes...

En dat ze harriechristus gedogen op het forum.....
Dus misschien wordt het nog wat.
Vlaanderen is divers. Maar de grootsteden zijn naar de kloten, zoveel is zeker.

Citaat:
Nou ja: Europa is het grootste economische blok in de wereld geworden en in hun eenheid is er al 72 jaar vrede.
Bekijk het eens van de positieve kant.
Vrede die geschonden is door aanslagen omdat Europa Amerika volgde in het buitenlands beleid. Waaruit een migratietsunami ontstond en waaraan we ons continent verloren. Dat ter zijde.

Citaat:
Maar als niemand meer vlees zou eten is het met de dieren gedaan, want dan worden ze niet meer gehouden en in het wild kunnen ze niet bestaan.
Kwalen zullen er altijd zijn en er is altijd ruimte geweest om te klagen.
Het positieve is er ook: de wereld groeit enorm, ook in welvaart voor vele mensen en nog veel beter en mooier is mijn atoomtheorie: Gods eeuwige en oneindige Geest te zijn.
Het is niet realistisch dat iedereen zou stoppen met vlees eten. Maar minder moet toch kunnen? Hoe minder mensen er vlees eten, of hoe meer mensen matigen met vlees eten hoe meer ruimte de dieren krijgen. En daar is het mij in wezen om te doen.

Theorieën gaan het niet doen, het is in ons pragmatisch handelen waar het verschil huist. De mens is in staat tot verandering, ik ben in staat tot verandering en ik zeg neen. Ik kom in verzet tegen mijn cultuur die een stroom van waanzin veroorzaakt en onthecht mij daarvan.
Als mijn papieren op orde zijn heb ik beloftes na te komen en isoleer ik me volledig af van de urbanisatie. Mijn perzik is wortel aan het schieten.
Peche is offline   Met citaat antwoorden