Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2017, 03:39   #152
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
net wel
Maar het bevalt U blijkbaar niet dat ik er op in ga.
Ik vroeg je wat een tekstje an sich waard is : geen antwoord
Ik vroeg je wat het waard is dat de inhoud of toch delen ervan ) door verscheidene personen zou geschreven zijn als men weet dat die personen zich over meerdere 100 jaren elkaar hebben geïnspireerd, vaak zelfs gekopieerd hebben van elkaar en dat zelfs een aantal personen ronduir verzonnen zijn: geen antwoord
Ik vroeg je hoe je kan uitmaken/toetsen of de voorspellingen uit die tekstjes ook uitgekomen zijn : geen antwoord
Maar praha, ik ben begonnen bij de islam. Kom jij ertussen en we belanden helemaal ergens anders. Waarom is dat toch zo?
Ik dacht dat het retorische vragen waren.

De tekst is veel waard, deze is historisch erfgoed. De voorspellingen zijn voor U misschien niets waard. Maar dat is omdat je de moeite niet nam je te verdiepen. Als je de voorspellingen van Daniël zou lezen, zou je zien dat zijn voorspellingen wel uitgekomen zijn.


Citaat:
ooh maar zeg dat dan .. dan zijn we meteen uitgeklapt hé
Dat is zelfs geen discussie waard daar er niks te discussiëren valt.
Zolas ik je als eens eerder zie ... zet je geloof ergens onderaan ... het forum biedt ge die mogelijkheid
Wat bedoel je daar nu weer mee? Moet ik me op dit forum met andere zaken bezig houden dan religie?


Citaat:
neen of beter dat dien jij aan te tonen.
En je kan je niet beroepen op enkel de tekstjes die achteraf erover zijn opgesteld.
Ik kan eindeloos dingen aantonen en vice versa. Waar brengt ons dat uiteindelijk? Nergens. Wij kijken anders op de wereld praha.

Citaat:
Ook daar ben ik op ingegaan
En ook daar blijkt het antwoord ( dat het zuiver een zaak van numerologie blijkt en dan nog gezien vanuit een enge, niet vooraf bedoelde gematrie, interpretatie ) je niet te bevallen.
Ik kan het ook niet helpen dat ge uzelf niet wilt informeren
Waarom is 666 dan een heilig nummer in de islam?
Peche is offline   Met citaat antwoorden