Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2017, 10:27   #55
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Voortgraaien, alsof er niets aan de hand is.
Ik heb hier dikwijls geschreven dat N-VA de nieuwe tsjeven van vlaanderen zijn, maar na de onthullingen van Het Laatste Nieuws blijkt dat N-VA eerder de PS van vlaanderen is. Tsjeven graaien in stilte, in de luwte. N-VA doet het net als PS in alle openheid.

De enige vraag die nog rest, is of zij op de duur net zoals bij PS nu het geval is gaan verplicht worden om die graaicultus af te bouwen.
Ik maak mij niet de minste illusie hoor : de PS doet dit enkel maar omdat de publieke opinie die zakkenvullerij niet meer pikt. Vooralsnog is de publieke verontwaardiging in vlaanderen nog niet van die aard dat Kennis voor zijn Rad van Fortuin moet vrezen.

Het zal zaak zijn voor de oppositie om de postjes te blijven monitoren en regelmatig in de pers te gooien wie van de goede vrienden weer een extraatje krijgt naast zijn echte wedde.
Dus zolang we met de juiste opositie zitten gaan we ietje te weten komen en de dag dat ze zelf in de regering zitten wordt er in alle stilte verder gegraaid.

Dank je om zo duidelijk het ondermaatse niveau van onze Belgische politiekers duidelijk te maken...
Wie geloof die mensen nog????
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden