Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2017, 03:53   #2708
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Voor de liefhebbers……..

In dit document

https://data.be/fr/doc/moniteur/acte...708_0874310785

onder “Besluiten” 1b/ stelt betrokkene letterlijk (ik citeer) :

De zaakvoerder stelt vast dat de volgende personen en vennootschap statutair zijn uitgesloten als vennoot, overeenkomstig Art.14 der statuten, wegens faillissement en kennelijk onvermogen :
Beirens, Viviane /Herman Vosstraat 5/7 2600 Berchem, per 12 mei 2016
Van der Es, Paul /Herman Vosstraat 5/7 2600 Berchem, per 12 mei 2016
Metamorphosis-BVC CVOA /0450652892 /Sint Damiaanstraat 212, 2160 Wommelgem, per 12 mei 2016


Derhalve : onweerlegbaar verklaart betrokkene daar zelf in een officiëel stuk dat hij kennelijk onvermogend is, wijl hij in volkomen tegenstelling daarmee hier en elders opschepperig verklaart in het bezit te zijn van waarden, zoals onder andere (te verruilen) RES en (later te gelde te maken) aandelen van vennootschappen.

U kunt zelf overwegen in hoever de ene of de andere valse verklaring in verband te brengen is met Art. 196 van uw Belgisch Strafwetboek, maar in ieder geval legt het een aperte leugen bloot van betrokkene, vermits slechts het ene of het andere waarheid kan zijn, en hetgeen geen waarheid is uiteraard niets anders dan opzettelijke onwaarheid (lees : een leugen) kan zijn.

De ruimere realiteit is, zoals wij hier allen al lang gesnapt hebben, dat betrokkene financiëel en juridisch aan het eind van de rol gekomen is, niet enkel wegens het feit dat hij in 2013 uiteindelijk zwaar gesnapt werd en sindsdien berooid en gebreideld moet wachten op een komende ongetwijfeld ernstige veroordeling, maar tevens omdat hij andermaal een serieuze klap heeft geïncasseerd met de veroordeling waarvan in de vele vorige bladzijden van deze draad sprake is.

Over het ene en het andere doet betrokkene weliswaar lacherig, maar nu en over niet al te lange tijd ervaart hij en zal hij ervaren dat het lui slimmeke uithangen en financiëel van andermans domheid profiteren je op de duur met je gezicht vol tegen de betonnen muur der realiteit aankwakt.

En het nemen van foto’s in één of ander oud-modisch clownspakje in een typisch toeristenfabriekje kan daar niets ten goede aan veranderen, nietwaar.
Ik heb altijd toegegeven dat ik in april 2013 alles kwijt was.
Meer nog in al mijn voordrachten geef ik toe dat ik als magazijnier benmoeten gaan werken om viviane eten te geven en zij was niet te beroerd om als verkoopster te gaan werken.
Ik ben zeer lang zwaar depressief geweest en dit is slechts veranderd in 2015 toen mijn beroepsverbod voorbij was en ik onmiddellijk stopte als magazijnier en met sterfhuisconsulent cv in oprichting terug op de markt kwam
Dus ik ben totaal onvermogend geweest van 2013 tot 2015.
Nu duidelijk niet meer anders zit je niet aan de coosta adeje
Res is pas opgestart met adopont en de virtuelemunten business is niet ouder dan 3 maanden.
Ga morgen naar playa paraiso ,daarna naar riu palace en overmorgen naar jardin tropical.
Bezorg je fotos met krant
I
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden