Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2017, 09:04   #113
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb daar eigenlijk ook geen bel op staan. Ik zou ze trouwens toch niet gebruiken aangezien ik dat zo agressief vind overkomen. Als er tragere voorgangers zijn dan begin ik in te houden tot ze zelf doorhebben dat er iemand achter hen fietst. Gaan ze vervolgens opzij dan zal ik pas inhalen. Dat is wat ambetant voor mezelf omdat ik snelheid verlies en dan weer moet optrekken, maar ik vind dat zelf de meest elegante oplossing. Maar goed, jaagpaden vermijd ik meestal omdat ik dat wat te eentonig vind. Alleen als ik steendood zit en dit de snelste route huiswaarts is, zal ik een jaagpad nemen.
De Schoof kan bellen op een ietwat discretere en beleefde manier.

En als de voetgangers opzij gaan, kan er altijd een dankwoordje af.

Natuurlijk vlieg ik ze nooit aan hoge snelheid voorbij, met maar 1 cm afstand tussen mijn stuuruiteinde en hun elleboog.
Wat soms wel een probleem is van bejaarden met hun elektrische fiets, die zich in de Ronde van Frankrijk voor junioren wanen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden