Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2017, 11:11   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.792
Standaard

Goed zot die Kofi.

Men moet in die Afrikaanse landen de leiders eens aanpakken die al de gekregen gelden die al jaren van vanuit de EU/*andere landen toestromen maar gezellig zitten op te souperen en hun eigen mensen aan hun lot overlaten.

Als men daar uiteindelijk eens gaat aan werken om die op hun vingers te tikken, in de zin van dat ze met die gekregen (lees: gestolen) gelden hun eigen land eens een 'upgrade' moeten geven en niet alles naar hun eigen rekening doorsluizen, hun eigen bevolking eens met te helpen zodat die niet op de vlucht moeten slagen met gammele bootjes in de hoop ergens anders opgevangen te worden.

Dat blijft precies een moeilijke oefening?

Ver gezocht van mijnentwege? Ik denk het niet.

p.s. De vraag die rijst naar Kofi Annan toe is: Wat verdien je daar aan man, om zo van die idiote dingen te zeggen/teksten de wereld in te sturen??
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2017 om 11:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden