Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2017, 08:09   #360
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
DING DONG! Het is weer tijd om een aantal volledig losstaande en irrelevante anekdotes bijeen te harken die feministische heilstaat Zweden onnodig in een kwaad daglicht stellen.

Wat is er namelijk gebeurd? Het grootste muziekfestival van Zweden gaat volgend jaar niet door.

De steekvlamjournalistiek die met een vergrootglas op bepaalde anekdotes focust had in het verleden al een zodanig negatief beeld geschetst dat sommige rockgroepen het festival gingen boycotten.

Ook dit jaar konden enkele incidenten niet vermeden worden, wat leidde tot een aantal lasterlijke persberichten:

Een staff medewerker randde vrouwen aan bij de inspectie aan de ingang.

Een meisje van 23 werd verkracht in de mensenmassa vóór het podium.

Voeg daarbij nog een aantal andere gerapporteerde aanrandingen.

Één en ander noodzaakt de organisatie om de handdoek in de ring te gooien
Ocharme de organisatoren van dat festival. De hele wereld zit er naar te kijken en te wachten tot een onverlaat een borst grijpt (...wat op elk festval gebeurt en, voor de duidelijkheid, onaanvaardbaar is).

vanderzapig, ik ben er zeker van dat je in deze berichtgeving bevestiging ziet van je these dat Zweden hopeloos verloren is. Ik durf te zeggen, Zweden gidsland!, Deden meisjes/vrouwen in andere landen maar even snel aangifte van ongewenst gedrag.

Bon, keep posting. Misschien dat ge mij ooit nog overtuigd
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is nu online   Met citaat antwoorden