Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2017, 07:34   #6923
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Bron: dikke duim.
Bron zie boven – dat jij die bronnen negeert omdat ze je niet uitkomen staat op jouw Goebbels-conto...

Citaat:
Ik heb niet gezegd dat het niet bestaat. Ik heb gezegd dat U het moest aantonen. Dat hebt U gedaan, en inderdaad, als je een maand op voorhand boekt kun je betaalbaar met de trein reizen in het VK.
Edoch is die onmogelijkheid net hetgeen je in heel dit topic al maanden- zoniet jarelnag zit te propageren.
Mabon, goed dat je toch eindelijk al een klein beetje het licht begint te zien, en begint te aanvaarden.

Citaat:
Niets "zie boven", dat is hier nog nooit ter sprake geweest. Ik ben erg benieuwd naar de Britse equivalent van de railpass die goedkoper zou zijn dan de Belgische...
Goebbels, en op de koop toe nog lui ook. Het staat hierboven wel degelijk gerefereerd, maar ’t past uiteraard niet in je straatje om dat zwart op wit te willen zien.
Railcard info hier. Je hebt ze in allerlei smaken en kleuren, maar bottom line krijg je 1/3 korting op je kaarten. Remember die 10£ enkel, 20£ retour? Die worden zo plots nog maar 6.67£ en 13.33£. En dat is slechts één variant van reduced ticketing... En last time I check is 13.33£ of 6.67£ wel degelijk minder dan 15.4€ of 7.7€.

Citaat:
.Ik heb hier al constant links en verwijzingen gegeven.
Jij beweert dat, dus moet jij het bewijzen. Als ik iets schrijf, dan voorzie ik links om het te staven, indien mogelijk.
Niet dus; jij claimt honderuit, verdraait en herinterpreteerd honderuit, negeert wat je niet uitkomt (remember jouw links die aantoonden dat de prijzen die je aangaf verkeerd waren), maar het aantal effectieve & doeltreffende links die je hier post, zijn op een hand te tellen.

Citaat:
Tenzij je het kunt aantonen, denk ik dat de bron uw dikke duim is...

Didn’t think so.
Maar goed, zelfs twee keer de referentie geven zoals ik nu net nog maar eens gedaan heb, gaat bij jou enkel zorgen voor nog meer ontkenningsgedrag.

Citaat:
Intraweb is alleen toegankelijk voor NMBS personeel. Het is strafbaar om dat openbaar te maken.
Of met andere woorden: jouw bronnen zijn 0. QED (kijk, dat is degelijk gebruik van QED)

Citaat:
Je kunt het een jaar gebruiken, en doorgeven aan vrienden, collega's of familie. En online kun je ook enkele go pass of railpass biljetten kopen.
Zodus: iedereen die geen 77€ wil uitgeven aan een treintrip .
Funky wel dat geen moeite te klein zou zijn voor NMBS-klanten, maar dat ietwat plannen in UK er compleet over zou gaan.

Citaat:
Welke info? Je hebt geen enkele verwijzing gegeven naar Britse promotarieven.
Mijn fout niet dat jij selectief leest.
Maar bon, je hebt de link net opnieuw gekregen... Rejoice & start denying!

Citaat:
Dus cijfers zijn inderdaad duidelijk. Zowel voor reizigers als voor de Britse maatschappij zijn de Britse spoorwegen duurder dan de Franse, Duitse, etc.
Dus België maakt deel uit van FR of DE?

Citaat:
Daarom dat de meerderheid van de Britten het spoor terug willen nationaliseren.
Met België bestaan geen wetenschappelijke vergelijkingen.
Dat weerhoudt jou er niet van om toch uitspraken te doen over BE versus UK. Uitspraken die je weliswaar niet kan staven, en waarvan je al de data hebt gekregen om aan te tonen dat je fout zit. Maar bon, die data negeer je dan, obviously.

Citaat:
Als je om 4 u stopt met werken, kun je onmogelijk om 4 u in het station staan, tenzij je in het station werkt.
Big deal; als je een claim maakt, en nadien continue de boundaries van je claim moet gaan aanpassen omdat je met de neus op de feiten wordt gedrukt, dan is dat zelden een teken dat je correcte statements aan het maken bent. Jij gaf aan vanaf 16h, de realiteit toonde aan dat ook dat een leugen was.

Citaat:
Voor pendelaars bestaan ongetwijfeld speciale formules, net als in België.
Maar daar heb ik geen cijfergegevens over.
Niet verwonderlijk; je hebt zelfs amper cijfers over diegene waarvoor jij claimt te werken.

Citaat:
Ik beantwoord met concrete argumenten, onderbouwd met concrete links.
Nee je hangt de Goebbels uit; negeren wat niet in je straatje past, je eigen authoriteit als hoogste vertrouwensgoed uitroepen, verdraaiingen en herinterpretaties. Alles voor het grotere goed dat jouw overtuiging is.

Citaat:
De studies bewijzen dat het Britse spoor een pak duurder is dan Nl, DE enzovoort. Waarom zou België dan een voorbeeld nemen aan de Britten en niet aan onze directe buren, die het beter doen dan de Britten? Dat is een vraag waar U nog nooit op geantwoord hebt.
Dat is een vraag die ik niet moet beantwoorden, aangezien ik het niet heb over FR of DE. Ik heb het over BE en UK. Twee landen waar jij de mond van vol hebt, maar waar je, naar he eigen zeggen, geen één studie over hebt (ook al schroom je niet om McNulty aan te halen om je punt over BE vs UK hard te maken, zelfs al kijkt McNulty niet naar BE).

Citaat:
Wat heb ik niet kunnen weerleggen?
De bronnen die onderbouwen dat de NMBS alleen al aan dotaties meer kost aan de BE maatschappij dan de hele kost van British Rail.
Zie boven, je vindt ze wel terug als je dat wil.

Citaat:
Hoe komt U aan die 22£, die heb ik nergens gezien. Ah ja, als je een maand op voorhand boekt waarschijnlijk... U zou voor Neckermann moeten werken.
"Promotie heen en terug naar de Dominikaanse republiek voor 200 euro". Dan ga ik binnen, en eis die promotie. Blijkt dat er maar een dag is in heel het jaar dat die prijs geldt...
En een railcard van 14,7£... leg eens uit, met de nodige bronnen?
Je hebt de uitleg al gekregen; easy as that.

Citaat:
Op de website van national rail staat de prijs, dat valt niet te interpreteren.
Klaarblijkelijk wel aangezien jij er niet in slaagt de juiste prijzen te quoten (tenzij dan de allerduurste die je kan terugvinden )

Citaat:
Ik antwoord gewoon op uw zever voor het geval anderen deze conversatie volgen. U bent zo iemand die heilig in iets gelooft, en dan met de meest scheefgetrokken argumenten afkomt om dit te verdedigen. Een beetje zoals creationisten of getuigen van Jehova.
Met iemand zoals Zwitser kun je wel op een normale manier discussiëren.
Ik denk dat de grote meerderheid die deze draad leest al lang doorheeft dat het Britse spoor geen voorbeeld is.
Als mijn argumenten van het niveau creationisme zijn, dan zijn ze zo te weerleggen. Waarm doe je dat dan niet?

Citaat:
Ik geef verwijzingen naar officiële websites, wereldberoemde Britse kwaliteitskranten als the Guardian, officiële opiniepeilingen, overheidsrapporten, etc.
U hebt na lang aandringen een link gegeven, die bewijst dat uw prijzen slechts verkregen kunnen worden op een welbepaalde dag, als je minstens een maand op voorhand boekt. Dat is geen eerlijke manier van debat voeren.
Lol, dat is geen eerlijke manier van debat voeren? Maar jouw claims als zou de NMBS de facto goedkoper zijn, zijn dat wel (quod non, dat is intussen wel al aangetoond)?
Het Britse spoorsysteem gebruiken zoals het bedoeld is, is geen eerlijk debat voeren, maar stellen dat je voor een ritje in België maar een railpass moet kopen en de overblijvende ritten maar aan vrienden moet verpanden, is dat wel?

Honestly, ben jij er uberhaupt verbaasd over dat ik je aanstip als een Goebbels?

Citaat:
Uw van de pot gerukte verwijzingen naar WOII komen uw geloofwaardigheid niet ten goede...
Hoeft ook niet; zolang ze jouw technieken maar in de spotlight zetten.

Citaat:
Jij ook niet van het tegendeel, toch beweer je dat.
Van mij heb je de data gekregen; dat is meer dan van jou kan gezegd worden en dat is meer dan jij ooit al weerlegd hebt of zal kunnen weerleggen.
En ook hier, funky dat ik niets mag zeggen zonder wetenschappelijke studie, maar dat jij wel het tegendeel mag beweren zonder wetenschappelijke studie. Goebbels very much?

Citaat:
Het is simpel, ik zal het nogmaals uitleggen. De officiële studie in opdracht van de Britse overheid bewijst dat de Britse spoorwegen 40% minder efficiënt zijn dan de Duitse, etc. (volgens Zwitser ligt dat aan de infrastructuurbeheerder, of wanbeheer in de jaren 60, 70, etc. wat er ook van zij, de privatisatie heeft daar geen verandering in gebracht)
Dus, nogmaals een vraag aan U gericht, waarom zouden we dan de Britse spoorwegen als voorbeeld nemen en niet de Duitse? Als de Duitse het beter doen dan de Britse, gaat dat toch tegen elke logica?
Zeg jij het maar; waarom maak jij vergelijkende claims tussen UK en BE?
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden