Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2017, 16:25   #85
Ja_an
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Nikolaus prins von und zu Liechtenstein is de adellijke vice-president van dat selecte clubje, die dus nooit last heeft/zal hebben van de 'verrijking' van de gepromote vreemdelingeninvasie.
Pas als die uit-een-rijke-kut-gevallen snob een jaartje of wat in Molenbeek of in een van de honderden Europese no-go-zones in Europa gaat wonen, zou dat sujet geloofwaardig zijn.
Nu is dat gewoon een vorte hypocriet van het zuiverste water.
Dat gij die wereldvreemde snob bewondert is uw probleem.
Dank u om te illustreren hoe u in uw eigen wereldje leeft. Nergens heb ik iets geschreven als zou ik één of andere adellijke prins bewonderen.

Dat hebt u zelf ergens uitgevonden, beneveld door uw schuimbekfantasieën.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De link die ik eerder meegaf beantwoordde reeds je vragen.
Neen. Helemaal niet. Copy paste gerust die zogenaamde antwoorden uit uw website.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Btw, ge weet toch dat de meerderheid van de Europese bevolking een onmiddellijke immigratiestop - liefst die uit moslimlanden - wenst ?
Of wist ge dat nog niet ?
Prachtige illustratie vanuwentwege opnieuw. U doet alsof ik hier ergens heb geschreven dat we elke migrant maar moeten binnenhalen in Europa. Nergens heb ik dit geschreven of zelf maar geïnsinueerd.

Het enige dat ik geschreven heb is dat de vluchtelingencrisis niet te verwijten valt aan de EU.

Begrijpend lezen is blijkbaar te hoog gegrepen voor u.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Doe maar, het is niet omdat ge de dingen herhaalt, dat ge gelijk hebt, hoor.
Wist ge dat ook nog niet ?
Ik zal ze nog eens herhalen, want u hebt er nog altijd niet op geantwoord.


1. Voorspelde Coudenhove-Kalergi of schreef hij dit voor?
2. Alle relevante actoren in de EU (instellingen en de lidstaten) hebben als beleid om Coudenhove-Kalergi's plan (als het dat al is) in te voeren?
3. De EU is op een of andere maner nodig om dit plan in te voeren?
4. De EU heeft concrete beslissingen genomen die dit plan uitvoeren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Nice try, maar voor ge terug naar Sirius vertrekt, zou ge eens door een van de honderden Europese no-go-zones moeten wandelen, liefst allemaal.
Kwestie van uw kadukke mening wat 'multi-cultureel' te laten bijstellen.
:'-) schuimbek schuimbek schuimbek

Maar door al het schuim rond uw mond (en vermoedelijk heel uw gezicht ondertussen?) hebt u niet gelezen dat ik nergens een pleidooi hou voor migratie of een multiculturele samenleving.
Ja_an is offline