Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2017, 22:16   #81
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Ik begrijp die heel goed hoor. De EU heeft een legitimiteitsprobleem bij de Europese bevolking. Opnieuw niemand ontkent dat, maar geen idee wat u daarmee denkt te bewijzen.

Laat ons eens kijken naar welke onzin u allemaal beweerd hebt in deze draad/ de zaken waarvoor ik u om verduidelijking heb gevraagd: zeg eens hoe jouw 'pro memorie' hierop een antwoord is.

1. Toont jouw pro memorie aan dat ik incorrect fouten heb geïdentificeerd in jouw links?
2. Toont jouw pro memorie aan dat de resolutie waarnaar je linkte van de EU is i.p.v. de Raad van Europa?
3. Toont jouw pro memorie aan dat er een democratisch recht op referenda bestaat?
4. Toont jouw pro memorie aan dat 'democratie' altijd voorrang (moet) krijgen op mensenrechten?
5. Toont jouw pro memorie aan dat Nazisme een religie zou geweest zijn mocht Hitler zijn ideologie gelinkt hebben aan een god?
6. Toont jouw pro memorie aan dat de EU de bevoegdheid heeft overgenomen van de lidstaten om vreemdelingen uit te wijzen?
7. Toont jouw pro memorie aan dat de EU niets kan opleggen aan de lidstaten zonder hun akkoord?
8. Toont jouw pro memorie aan dat de EU de bevoegdheid heeft referenda te organiseren over bevoegdheden die tot de lidstaten behoren?
9. Toont jouw pro memorie aan dat de Islam als godsdienst niet beschermd is (of zou moeten zijn) door de godsdienstvrijheid?
10. Toont jouw pro memorie aan dat de Conventie van Geneve misbruikt wordt door economische migranten?
11. Toont jouw pro memorie aan dat er zoiets bestaat als een Coudenhove Kalergi doctrine en dat dit niet eerder een loutere voorspelling dan een voorschrift was?
12. Toont jouw pro memorie aan dat er een beleid bestaat op niveau van de EU en de lidstaten om de zgn. Coudenhove Kalergi door te drukken?
13. Toont jouw pro memorie aan dat de EU voor de realisatie van deze doctrine nodig zou zijn.
14. Toont jouw pro memorie aan dat de EU hiertoe reeds concrete handelingen heeft gesteld.

PRO MEMORIE dit is een selectie van de niet-onderbouwde stellingen die jij reeds poneerde.

De een na de andere, zonder dat je ooit concrete bewijzen aanlevert.



In uw parallel universum worden tot treurens toe herhaalde leugens misschien werkelijkheid, maar het is niet omdat u blijft doen alsof die resolutie van de EU komt i.p.v. de RvE, dat het plots een EU resolutie wordt.

Als het gaat over integratie van derdelanders (= niet EU burgers) heeft de EU slechts beperkte bevoegdheden.

De integratie van deze mensen blijft dus in eerste plaats een aangelegenheid van de lidstaten.



Het ligt dan waarschijnlijk aan slecht beleid van die staten. Hoe wil u dit op de EU steken?




Grappig dat u doet alsof u een genuanceerde visie hebt. De resolutie van de RvE, die is genuanceerd, zoals Bad Atilla aantoonde.

Uw visie en uw lezing van die resolutie, die is behoorlijk van de pot gerukt.




Opnieuw een klassiek populistenargument. Mij (en anderen) aanvallen op grond van een bewering die nooit gemaakt zijn.

Niemand ontkent de problemen met een deel van de moslimbevolking in Europa. Mocht u de resoltuei van de RvE effectief gelezen hebben zou u zien dat de RvE dit expliciet erkent.

Uiteraard zegt de RvE ook dat het schuimbekkers zoals u aan de ene kant, en losers van IS en consoorten aan de andere kant, die de situatie verergeren.

IS zegt dat alle westerlingen verderfelijk zijn en gedood moeten worden, u zegt dat alle moslims terroristen zijn.
Schuimbekkerij van een technocraat. Erg dat personen van jullie "niveau" steriel zijn voor het sluipend gif dat islam heet. Was het een miskenning geweest, tot daar aan toe, hoe onverzoenbaar met dat grote " niveau" van jullie intellectuele kaste. Maar rabiate ontkenning van iets wat mij évident is, is echt schrijnend en totaal irrationeel. Zich moslim verklaren is de lekenstaat zoals wij die kennen afwijzen. Je maakt een schijnonderscheid tussen moslims en islamisten. Volgens mij is er geen. Als je seculieren met een allochtone moslimachtergrond bedoelt voor moslims kan ik er mee leven. Ik ken de cijfers niet maar dat is een kleine minderheid. Moslims hangen de koran en hadith aan en in verschillende lezingen van de koran geloof ik niet. Dat is weer zo'n mythevorming van intellectueel links in opdracht van poco's/linkse élite. Lees "waar men niet over spreekt" van Van Rooy eens. Geen blogje et schuimbekkerij. De mythe van de vredelievende islam wordt terecht steeds meer ontmaskerd. En met reden.
Mindset is offline