Los bericht bekijken
Oud 16 August 2017, 11:38   #168
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 May 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 21.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De NMBS en De Lijn ook.
Die gebonden zijn aan langjarige overheidscontracten
Citaat:
De NMBS wist ook al lang dat het dieselverbod er ging komen en toch blijven ze met hun vervuilende diesel locomotieven midden in een lage emissie zone rijden.
Nochtans hebben ze ruim de tijd gehad overal op hun lijnen elektriciteit aan te leggen.
Hupla, plotseling zijn het geen schepen meer...

Idem, appelen en peren. Overheidscontracten, politiek.

Citaat:
Als reden zegt Ben Weyts dat men ook moest denken aan rendabiliteit.

Zoals ik dus al zei, als het geld opbrengt mag men vervuilen.
Idem, appelen en peren, wat je bovendien niet kunt aantonen betreft personenwagens.

Dus bewijs jij maar eens je loze emo-beweringen van de kleine man, of heb ik iets gemist?
__________________
In 2012 zijn 2 Duitse deelstaten verkeersveiliger als Nederland, en eentje even veilig (verkeersdoden/inw.)
© Koning Willem I: "Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven."

Laatst gewijzigd door Micele : 16 August 2017 om 11:43.
Micele is offline   Met citaat antwoorden