Los bericht bekijken
Oud 16 August 2017, 16:13   #171
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 May 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 22.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Niet aan te tonen zeg je?

Je weet net als ik dat mits betaling je wel in de stad mag met een normaal niet toegelaten auto.
Als overgangsmaatregel tot einde 2019. Nadien niet meer, asociaal gaan ze nu ook niet zijn.

Maar dan gaat het wel over dieselpersonenwagens euro 3 van pakweg 15 jaar oud of ouder, die te lui of te onwetend zijn een retrofit filter te laten steken, want dan mogen ze wel binnen ZONDER betaling.
Wil je de bron?
https://www.slimnaarantwerpen.be/nl/...-zonder-premie
http://www.dj-autoparts.be/roetfilter/

Over de zeer oude euro 2 en euro 1 diesels heb je wel gelijk die moesten ze gewoon verbieden zonder de mogelijkheid van een dagpas. Wie daar nog mee rijdt, amai.

Dus volgens jou is Antwerpen niet hypocriet als ze gewoon doen zoals in D, radicaal de oudere dieselwagen bannen zonder de mogelijkheid van een dagpas na betaling? Begrijp ik dat goed? Oh, direct akkoord want dat heb ik ook ervaren en heb de dieselwagen laten verschrotten, ik heb daar helemaal geen probleem mee gehad.

Deze bewering van jou hieronder had ik graag aangetoond:
Citaat:
Maar dat een diesel van de kleine man ook zoveel jaar moet meegaan om de meerkost bij aankoop er uit halen hebben ze lak aan.
Toon dat nu eens aan.
Er waren tijden dat diesels (tijdens de ecopremie) zich al terugbetaalden door 10.000 km per jaar af te leggen, wil je een bron?

Laatst gewijzigd door Micele : 16 August 2017 om 16:42.
Micele is offline   Met citaat antwoorden