Los bericht bekijken
Oud 23 september 2017, 20:59   #57
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.053
Standaard

Meer dan waarschijnlijk is de grote meerderheid van de mensen die leven op Vlaamse bodem voor evolutie en niet voor revolutie!

Ze willen niet stuk maken wat verworven werd door lang ploeteren, de Vlaming wil géén afbraak Afrikaanse toestanden. Dus hopen ze dat de verworvenheden steeds meer overgedragen word op de Vlaamse deelstaat. Dat die deelstaat ook steeds meer daadkracht krijgt om uiteindelijk wellicht autonoom te kunnen functioneren. Dat iedere deelstaat zijn eigen boontjes kraakt!

Daarom denk ik dat mensen die leven op Vlaamse boden de evolutie praktijk “steeds meer Vlaanderen” die NVA toepast hen wel genegen is, vandaar hun blijvende hoge score bij peilingen. Die echt NIET alleen van gepikte stemmen van VB kunnen komen, maar ook van sp.a, CD&V

Mensen die leven op Vlaamse bodem willen wel degelijk vooruit, het steeds weer ter plaatse blijven trappelen van CD&V en het op de rem gaan staan van sp.a en Agalef-Groen is géén houding van de mensen die leven op Vlaamse bodem, ZE WILLEN Vooruit, evolueren.

Kritiek op NVA zijn azijnpissers die in werkelijkheid niets bijbrengen aan de evolutie, maar Mensen die leven op Vlaamse bodem weten dat ze tegen gewerkt worden, dit nemen ze er bij zonder reutelen bij daarom hoort men hen niet omdat dat al gans de geschiedenis zo is! Maar ze ploeteren wel steeds verder tot ze boven komen om uiteindelijk hun doel te bereiken!

En hoe meer de federale opgedrongen solidariteit zal eisen dat ook naar Franstalig België vloeit hoe meer Mensen die leven op Vlaamse bodem in stilte zullen ijveren om daar vanaf te geraken, door bv te kiezen voor NVA!

De vragen worden meestal summier gesteld, waarop dan ook summier geantwoord word en dan ook nog eens ontleedt door mensen met welbepaalde eigen voorkeur.

Dus ik vermoed in dien men zou door vragen dat de mensen die leven op Vlaamse bodem in feite antwoorden >>> Vlaamse deelstaat boven tot zelf zelfbesturend geëvalueerd, ... in protocolleer België voor contact met buitenland.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 september 2017 om 21:00.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden