Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 12 november 2017, 14:38   #336
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Nope, is omgekeerd je volgt de redenering niet, 10 jaar geleden was er nog geen vorm van meldingspunten om klachten te uiten die vallen binnen het kader van je werk, nu krijgt dat pas vorm en is er een eenzijdige beslissing gevallen over een rapport waarin de klachten zijn verzameld, om het contract te verbreken wat bij de vrt is genomen niet bij de pauw, waarom zou hij dat doen als hij steengoede programma's heeft gemaakt en een kijkcijferkanon was....

Maar nu dat naar boven komt, herinner ik mij een gesprek dat ging over een conceptidee (spel) dat gestolen is van de bedenker, en de pauw dat heeft uitgevoerd en verkocht/uitgezonden, als je na het begin van deze discussie in de berichten nog weet stond dat daar ook duidelijk in en denk wel degelijk dat de oorlog daar om gaat, bikkelhard in dat wereldje dus de bedenker van het originele conceptidee heeft nu effectief toegeslagen !!
Ik vrees dat men nu aan het overdrijven is. Trouwens die vrouwen zijn toch mondig om nee te zeggen of een plets te geven. Dit gaat ontsporen, het wordt echt een hype.

In Frankrijk is er een actie aan de gang "Balance ton porc" (verklik uw viespeuk). Men kan zich voorstellen dat er wraakacties gaan gepleegd worden en zaken gaan opgeblazen worden of zelfs valse beschuldigingen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 november 2017 om 14:41.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden