Los bericht bekijken
Oud 17 november 2017, 05:26   #2
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.061
Standaard

Ik stel ook vast...op de regering, op de NVA, op BDW, op alles wat niet links is....kankeren

De systematische maatschappelijk angstaanjagende verzuring door ALLE linkse partijen nu al sinds de laatste verkiezing bezig, en constante omdat links even niet verkozen werd.


+ De aanvallen van de linkse vakbonden met de nodige scheld partijen en het gijzelen van de treinreizigers
+ En het bewust weigeren niet in grijpen zoals met de het Marokkaans voetbal crapuul,
+ de Roma krakers in Gent met de bedoeling de brave burger die niet op links stemde te straffen, door hen te kwellen, te hekelen, te tergen.

Om zo de onvrede op te drijven in de maatschappij met steun van linkse belangengroepen die stoken op internet. Waardoor België de hel op aarde zou zijn...

Waardoor krapuul de indruk gegeven word dat ze tegen de regering, politie … de gevestigde orde mogen rebelleren, afbreken en plunderen!

Wat gaat links hun volgende stap zijn ??? >> de pogingen van de regering om het crapuul terug in goede banen te leiden door druk op hen te zetten beschrijven als REPRESSIE VAN RECHTS?

Huidig werkwijze gedrag van links is identiek, hoe links de bevolking ooit opjutte om de Russische tsaar te vermoorden en de macht te grijpen enz. !

Hallo Links we zijn NIET het lijfeigenen volk van Rusland ten tijde van de tsaren! We zijn NIET de hongerlijdende chinezen ten tijde van opkomst Mao. We zijn NIET de uitgebuiten zoals begin industriële revolutie. We zijn NIET onderdrukt door zuid Amerikaanse of Afrikaanse dictaturen en co

>>> we leven in 1 van de beste landen ter wereld om te leven>> Links stop met het ophitsen om af te breken en werk mee aan de verdere opbouw van dit land.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 november 2017 om 05:29.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden