Los bericht bekijken
Oud 1 december 2017, 22:12   #23
1000 miles
Burger
 
Geregistreerd: 22 februari 2017
Locatie: Aalst
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Natuurlijk, nog meer wegen aanleggen in het land met het reeds dichtste wegennet van heel Europa. Je vraagt je soms af waar de realiteitszin van de mensen gebleven is. Het leven is meer dan autorijden alleen of alles in functie van autorijden te bekijken; er zijn andere prioriteiten zoals leefbaarheid, natuur, rustgebieden enz.

Wat men eerst moet doen is fiscale middelen maximaal benutten om een zo goed mogelijke sturing van het verkeer te verkrijgen. Als dat geïmplementeerd is, pas dan moet men bekijken wat nodig is aan werken betreffende infrastructuur.

Doet men dit niet of draait men de logica om, dan zitten de wegen of extra baanvakken die men aanlegt binnen de kortste keren weer potdicht. Mensen verplaatsen zich thans namelijk met de auto als kippen zonder kop.
Blue Sky.., in alle vriendschap, ik durf wedden dat jij een ambtenaar bent die elke dag gratis met de trein naar Brussel spoort om daar een hele dag identiteitsbewijzen te vernieuwen op de dienst bevolking in Schaarbeek.

Ik MOET dagelijks per auto rijden om mijn boterham te verdienen.
Met dergelijke zever (die totaal in de lijn ligt van wat politiekers al jaren zeggen om niet te moeten investeren en meer belastingen te kunnen heffen) heb ik het wel gehad...
Er moeten wél wegen bijkomen, maar op de juiste plaatsen en niet aan zee!
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden