Los bericht bekijken
Oud 19 december 2017, 11:33   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

De spoedarts heeft gebruik gemaakt van zijn vrije meningsuiting. Kan geen probleem zijn.

Het ziekenhuis kan oordelen of de man fatsoenlijk medisch werk levert. Bij (informele) klacht, kan het gerecht onderzoeken of er sprake is van schuldig verzuim.

Misschien heeft de spoedarts onvoldoende gecommuniceerd met de patiënt over het waarom van het wachten.

Mijn ervaring op spoeddiensten is zodanig dat ik een enorme bewondering heb voor die mensen.
En voor alle duidelijkheid: ik dacht eens dat ik mogelijks een gebroken vinger had, en daarvoor kon ik twee uren wachten in de wachtzaal. Iedereen na mij, bleek dringender te zijn. En die waren wellicht ook dringender.
Eén andere keer namen ze mij heel dringend voor, zelfs voor degelijke inschrijving. Ik vond dat toen ook terecht.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden