Los bericht bekijken
Oud 22 december 2017, 10:26   #17210
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Als de radar ze oppikt, dan zijn de tuigen fysiek.
Daar ben ik niet zo zeker van.
Uiteindelijk is een radar niets meer of minder dan een zender/ontvanger van electromagnetische straling. Is het zeker dat alle electromagnetische straling te herleiden is tot een fysisch object?

Als jij een hologram ziet op het podium van een artiest, registreren je ogen opgewekte laserstraling en lijkt het erop dat daar een persoon staat, een fysiek object.
In realiteit staat daar niemand en is er geen object.

Laserstraling kan ook probleemloos een ogenblikkelijke versnelling van 20 tot 50g simuleren, wat bij mechanische constucties gegarandeerd resulteert in vervorming of breuk en ook nog eens een gigantisch vermogen vraagt en ook de dood oplevert van mogelijke inzittenden als die gelijken op alle bekend biologisch leven hoger dan eencelligen.

Ik zeg niet dat die waarnemingen een hologram waren, ik zeg alleen dat je alle verklaringen een kans moet geven want je kan niet om volgende vaststellingen heen :
* versnellingen van 20 tot 50g zijn niet mogelijk met gekende technologie en ook niet met de technologie van de voorzienbare toekomst, constructies en passagiers kunnen dat niet aan.
* vliegende ovalen zonder zichtbare propulsiemethodes met een vermogen van vele GigaWatts (een paar kerncentrales toch, of alle motoren samen van een tiental Airbus A380-vliegtuigen bij elkaar) zijn niet mogelijk met gekende technologie en ook niet met de technologie van de voorzienbare toekomst.

Wat we nu hebben is : een vreemd en onbekend fenomeen waar inderdaad best onderzoek zou naar gebeuren maar ik heb geen flauw idee hoe dat zou moeten aangepakt worden. Hoe ga je die tuigen vangen? Roadrunner vs coyote is er niets tegen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden