Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2018, 10:07   #818
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...atie-in-afrin/



Koerden betogen in Brussel tegen Turkse operatie in Afrin

Waar zit Zuhal Demir als je haar nodig hebt ?

Ik denk dat die zich met het nodige ellenbogenwerk aan het opwerken is om het burgemeesterssjaaltje in Genk te pakken proberen te krijgen.

Best eigenaardig dat juist daar in Genk sprake is van:

Citaat:
We weten uit goede bron dat het initiatief uitgaat van de Islamitische Federatie van België – een Turkse stichting die ook al een school heeft in Brussel en in Charleroi
Was die Zuhal geen Turkse dan kan je dat vrij gemakkelijk gaan linken.

Het mag ook stoppen dat de moslim jongeren weinig kansen krijgen qua onderwijs in ons land. Zever in pakken is dat.

Ik denk dat het eerder gaat om dat ze het niet eens zijn met wat men in 'ons' land onderwijst en hun eigen willetje weer maar eens willen opdringen.

Het zoveelste bewijs op rij dat die garde zich totaal NIET wil aanpassen.

Bootje richting thuisland of is dat weer te ver gezocht?

p.s.

Citaat:
“Van ons wordt verwacht ons land binnen enkele decennia vrijwillig te overhandigen … aan buitenlanders uit andere continenten die onze taal niet spreken, onze cultuur, onze wetten of manier van leven niet respecteren”, zei Orbán.
--

Citaat:
Koerden betogen in Brussel tegen Turkse operatie in Afrin
Ik vraag mij af wat die hier in Brussel komen staan roepen? (Misschien veiliger dan in eigen land?)

Iemand die daar een boodschap aan heeft?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2018 om 10:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden