Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2018, 07:54   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.883
Talking U kunt de plaats voor uw parkeergarage verhuren

U kunt de plaats voor uw parkeergarage verhuren

Citaat:
Een nieuw bedrijf claimt dé oplossing te hebben voor parkeerproblemen in de stad: verhuur de plaatsen op de weg voor privégarages. Het lijkt onwettelijk maar het bedrijf zegt zeker te zijn van zijn stuk.
Zoals u met zen allen wel weet is het parkeren voor eigen deur soms een ware verschrikking.

Ik kom al wel eens, zoals u met zen allen wel weet, bij vrienden die in een rijhuis woonachtig zijn.

Die vrienden hebben raar of zelden de kans hun wagen voor eigen deur te stallen.

Het eigenaardige van de zaak is dat het huizen zijn die een garage ter beschikking hebben maar velen laten hun wagen op straat staan of gaan ergens parkeren voor de buren hun deur met hun 'leasing, bedrijfswagen, tweede wagen, wagens van de kinderen ...'

Hun eigen garage is meestal ingericht als stapelplaats of als slaapkamer. (Controle op? Kadastraal inkomen omhoog?)

Misschien héél misschien is het wel een 'goed' plan om de plaats voor uw deur te verhuren? (of dat wettelijk is dat lijkt mij wreed twijfelachtig)

Het lijkt mij ver gezocht want stel dat u zelf weg moet en iemand staat voor uw deur en slaapt zijn/haar roes uit ...

Daar zal men best eerst eens een deftige studie moeten over maken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juli 2018 om 07:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden