Discussie: Kankeronderzoek
Los bericht bekijken
Oud 15 september 2018, 06:31   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Maak u om mij geen zorgen, ik sta onder strenge controle en alles is goed. Trouwens niks mis met mijne pancreas. Dit ter inlichting. Bedankt voor jullie bezorgdheid ik zal een traantje wegpinken van ontroering als ik eens veel tijd heb.

Maar maak u zorgen om uzelf.

Soit dit gezegd zijnde, ik heb geen issues tegen kanker onderzoekers hier of ergens anders.
Ik stel alleen vast, dat het verdorie soms lang kan duren om enig resultaat te bekomen.

Bij muizen gaat dat meestal binnen de maand. En hup het werkt en alle muizen zijn gelukkig of hup ze zijn dood.
Tussendoor kunnen ze al meer muizen genezen dan mensen, dat is een vaststelling.

Een kleine story; Chinese plant vernietigd kanker in 40 dagen!
De naam "Lei gong" (wijnrank van de dondergod) Traditionele genezers gebruiken hem al 2000 jaar tegen van alles en nog wat.

De univ van Minnesota liet muizen met kanker in de alvleesklier (pancreas) dit gebruiken. 40 dagen later; alle muizen 100% kankervrij. Pancreas is één van de moeilijkste behandelen kankers.
Het is op die manier dat kwakzalverij gedaan wordt he, "het wondermiddel dat rotte tanden, depressies, kanker en liefdesverdriet geneest".

Mijn branche is helemaal niet in het medische, maar ik heb wel nogal wat familie die erin zit. Wat ik kan zeggen is dat echt onderzoek moeilijk is, en dat het redelijk enerverend is om lof te horen over kwakzalverij.

Zoals iemand al zegde, kanker is geen ziekte, het is honderden ziektes. Het enige gemeenschappelijke aan al die ziektes is dat de cellen in uw lichaam op een zeker ogenblik "niet meer in de pas lopen en hun eigen goesting doen". Er zijn honderden manieren waarop cellen niet meer in de pas lopen. Maar het echt moeilijke aan kanker is dat het om uw eigen cellen gaat, en dat de mechanismen die ontsporen, natuurlijk heel goed lijken op de mechanismen die nuttig waren voor ze ontspoorden.
Maw, het is moeilijk om iets tegen kankercellen te doen, en tegelijkertijd de goed werkende cellen en mechanismen niet te beschadigen, of erger, uit de pas doen te lopen.

Kanker is een beetje zoals militaire strategieen uitwerken terwijl er ergens onder uw generaals een paar verraders zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden