Discussie: China is Asshole
Los bericht bekijken
Oud 15 april 2020, 13:00   #52
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik heb de data maast elkaar gelegd en kom tot de conclusie dat de Chinezen inderdaad reageren maar telkens een aantal dagen later nadat het buitenland signalen de wereld instuurt en dan nog weten de Chinezen telkens weer het woord 'onbekend' in de mond te nemen. Daar waar het buitenland een stuk duk duidelijker is geweest.

Daaruit concludeer ik als leek dat ze achter de feiten aanlopen en halsstarrig weigeren man en paard te noemen.

Ik weet niet wat je achterliggende reden hiervan is Bach. U maakt zich wederom compleet belachelijk door steun te geven aan volstrekt louche praktijken.
Achter de feiten aanlopen doen we allemaal met dit virus. China werd als eerste getroffen en dan is het niet evident om bij de eerste paar gevallen wereldwijd alarm te slaan. Maar de rest van de wereld had wel voldoende tijd en sloeg dr WHO waarschuwingwn in de wind die reeds in januari (!) gegeven werden door toedoen van China. Uiteraard had het allemaal beter en sneller gekund. Ik betwijfel echter dat andere landen dat beter gedaan hadden dan China deed. Zeker gezien die landen de voorsprong die China en de WHO hen gaven in feite verkwanselen....achter er feiten aanlopen dus.

Laatst gewijzigd door Bach : 15 april 2020 om 13:00.
Bach is offline   Met citaat antwoorden