Los bericht bekijken
Oud 23 december 2020, 14:52   #2020
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Het is dan wel vreemd dat je een "medestander" afdreigt met strafklachten en dergelijke. Eigenlijk is het überhaupt vreemd (en dan druk ik mij nog zacht uit) dat je op wie dan ook dergelijke dreigementen afvuurt, in plaats van inhoudelijk in te gaan op zijn/haar argumenten, en steeds maar weer rond de pot blijft draaien of doorverwijst naar derden (zoals boekhouders).
Wat de klacht naar uw valse beschuldigingen aangaat, bedankt alvast voor dit extra argument.
Wat betreft publicaties van jaarrekeningen, ja, voor die zaken betaalde ik een boekhouder (uit Hasselt en je hebt zijn gegevens) en
of het al dan niet wat verkeerd is gegaan moet je maar aan hem vragen. Het is trouwens een inbreuk waar geldboetes voor gegeven worden, door de bvba zelf te betalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Nochtans is mijn stelling duidelijk: je hebt zaken gedaan met je bvba die niet koosjer waren
Bij het moment van overname had de vennootschap enkel schulden aan mezelf, wat daar niet koosjer aan is blijft voor mij een vraagteken.
Dus, Bartjeuh, ik ben één en al oor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
En bent uiteindelijk (gespeeld) verrast dat de fiscus niet met zich laat rammelen
Ik niet alleen. Je moest de compleet verbaasde gezichten eens zien van de inspecteurs van de gerechtelijke politie van Mechelen toen we vertelden dat we
een herziening inkomsten belasting hadden ontvangen op de geldstromen van de vennootschap boekjaar 2007 ... twee jaar na overname ...
Weet wel, die mannen hebben elke bankrekening binnenste buiten gedraaid, elke handeling van boekhouder/zaakvoerder(s)/stroman(nen) tot in de puntjes uitgediept ...
Ik acht de kans dus groot dat zij weten waar ze mee bezig zijn geweest.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
dat de fiscus niet met zich laat rammelen en eens "weerwraak" genomen heeft. En daar probeer je nu een slaatje uit te slaan met dat boekgedoe... Tssss!
De sukkelaars zijn door hun eigen onkunde en gebrek aan beroeps-ernst voor schut gezet door de nieuwe zaakvoerder(s) en zijn boekhouder.
En vervolgens (zalig woord wat jij daar gebruikt... WEERWRAAK ... in een context van overheidsdienst ... ) presteren ze het nog om WEERWRAAK
te nemen op de vorige zaakvoerder... (*)
En dat dan op een manier die elke verbeelding tart.

(*) het onderzoek van Mechelen laat hier geen enkele twijfel over bestaan.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden