Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2021, 03:19   #5
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.058
Standaard

Verdomde letter blindheid weer, volgende hier moest zijn 5% humane psychiaters en niet 95% economische psychiaters.

Er zijn (95% economische psychiaters) correctie: 5% humane psychiaters>> die vertrekken bij hun diagnose vanaf het moment van ongeval, traumatische ervaring of gebeurtenis, opgelopen handicap zoals armen en benen kwijt of niet meer kunnen fysiek functioneren. Zaken die zorgen voor psychologische zware druk op de persoon en zijn omgeving. Die als die niet goed behandeld worden chronisch kan worden met uitbarstingen van woede, ineen klappen tot niets meer instaat of zijn/haar zelfmoord.

5% humane psychiaters zullen dan ook meestal de schuld leggen bij de veroorzaker van het ongeval enz. Probleem is dat die uitzonderlijke 5% humane psychiaters bijna niet te vinden zijn, omdat die steeds weer inde vernieling gedreven worden, belachelijk gemaakt worden door de 95% economische psychiaters en justitie. En dat kan omdat psychiatrie geen exacte wetenschap is!!!!!

Er zijn 95% economische psychiaters, die die direct of indirect werken voor verzekeraar, mutualiteit, grote bedrijven, staat, rechtbank enz. De 95% economische psychiaters beginnen en leggen steeds van bij het begin de schuld bij de persoon en zijn/haar falende psyché. Wat daaruit voortvloeit kan dus niet ten laste gelegd worden van anderen stellen ze ( en hun poen is binnen, is verdiend ). Zelf als er ongeval of wat dan ook bij betrokken is. Op die wijze moeten hun opdrachtgever niet betalen. kunnen hun opdrachtgevers de handen wassen in onschuld en hun activiteiten gewoon verder zetten.

De 95% economische psychiaters hun diagnose zal dus hun broodheren begunstigen en het slachtoffer ten gronde afmaken. Het Fysieke, het financieel en het psychische via isolatie van het slachtoffer gebruiken om geen financiële of andere verplichtingen te moeten geven aan het slachtoffer.
Als zij de verzekeraar, mutualiteit, of een bedrijf je naar een psychiater gestuurd hoef je niet het verslag af te wachten om te weten wat de diagnose zal zijn.

Ze staat immer op het koperen schild aan de ingang van het cabinet van de betreffende psychiater. De psychiater zal zijn/haar conclusie zo omschrijven dat het past in zijn/haar ” specialiteit ” Pure maffia praktijken dus.

Mijn beweringen zijn gebaseerd op ervaring met psychiaters (8) aangesteld door de verzekeraar, die allemaal een andere conclusie hadden…conclusie die steeds uitging van hun eigen “specialiteit” dat volgens hun diagnose bewees waarom in mijn geval de verzekeraar NIET moest betalen, voldoen aan hun contractuele overeenkomst.
( na schade na 5000 rad resectie radiotherapie regio hoofd hals gebied wegens kwaadaardige kanker)[/quote]

Bovendien als je denkt hulp te moeten zoeken bij een psychiater, ga dan over de grens naar Nederland en betaal zonder tussen komst van de mutualiteit! Zo blijft het bezoek aan de psychiater onbekend voor Uw persoonlijke medische dossier.

Want de alles vernietigende regel is, eens dat je hier te lande zelf naar de psychiater stapt: je zelf erkend een psychisch probleem te hebben.

Dan heb je de stempel van psychisch falen voor de rest van je leven...dat te pas en onpas tegen U zal gebruikt worden. bv door grote firma's waar je solliciteert of om je te kunnen ontslaan. Of bij rechtszaken tegen verzekeraars enz.

Verzekeraars enz, hun advocaten zullen dit met zeer veel animo in de rechtbank voorleggen >>> "dat het probleem psychisch is, zij zodoende niet moeten instaan voor psychische problemen volgens hun polis..... dat de tegenpartij allang psychisch problemen bleek te hebben daar de tegenpartij OOIT zelf hulp zocht bij een psychiater. En een gerechtsdokter zal dat beamen waardoor je zo op de fles getrokken word!

Zoals ik schreef: alles draait om geld
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 juni 2021 om 03:29.
epicurist_dirk is nu online   Met citaat antwoorden