Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2022, 16:27   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.671
Standaard Heteroman moet presteren, klimmen, hogerop komen harde eis maatschappij

Onderwerp:

Heteroman moet presteren, klimmen, hogerop komen harde eis maatschappij



Betoog:

1) Als heterofiele man moet je hard presteren, studeren titels halen, klimmen, knokken, om hogerop te komen, en dit is een keiharde eis van de maatschappij. De hoerige meiden eisen dit en kiezen alleen de langste, sterkste, grootst geschapen heterofiele mannetjes die aan de top geklommen zijn met veel geld en goede harde neuklullen. Meiden willlen een lange, blanke, sterke, grootgeschapen, schatrijke superman met een superlul in feite. Hun ideale DROOMMAN he.

2) Zijn er hier op dit forum lange, rijke, sterke, grootgeschapen Blank Arische super mannen?? De meiden staan met hun benen wijd voor jou in de rij ok, je bent hun Arische afgod in feite.

3) HOeveel hetero mannen voldoen dan dit superioriteits ideaal vd meiden?? Hun superman worden, een probleem en je ligt eruit. en als je niet goed kan neuken lig je er ook direct uit, jouw hoerige sletterige klant is koning. Als je haar niet kan beVredigen kan zij jou achteraf aanklagen wegens misbruik en seksuele mishandeling tegen haar wil zonder heerlijke happy ends he, zij eist haar seksuele genot op en gooit jou eruit als je lul niet goed werkt.

4) Daarom bezwijken veel arme heterofiele mannen en velen plegen gewoon zelfmoord, vluchten in workaholic banen, om hogerop te komen, meer geld presteren top banen om meer meiden te naaien en in die vieze kutjes te zaaien, vb Ali B en marco borsato. Zo werkt de harde Natuur en je kan het mannen niet kwalijk nemen als zij agressiever worden en veel meiden gaan naaien en aanranden, met wat geweld he die meiden plat gooien met benen wijd en doorpalen, zaaien in de hete, vieze, vruchtbare hoeren kutjes. Als heteroman moet je scoren door raak te schieten in de grote vruchtbare kutjes, want dan ben je een sterke, succesvolle, trotse heteromanneke.


5) Dit zal nooit veranderen denk ik, HETEROFIELE mannen blijven mannen en moeten scoren in bed, en moeten knokken om zich te bewijzen, zodat de meiden het genot van krachtig en superieur ingespoten zaad in hun kutjes kunnen voelen.

6) Ik ben zelf een minderwaardige, afgeschreven, totaal mislukte Afro/ surikoelie heterofiele man nu, heb niet eens een LUL meer. Totale loser zijn is elke dag toch suicidaal nu voor mij ok en ik kan niet eens hard, diep en ruw neuken en normaal spuiten als een echte heterofiele man in vieze, koelie kutjes. Mijn leven is gewoon KUT nu en de maatschappij heeft mij allang overal doodgetrapt en weggejaagd als loser koelie aapje met te kleine lul.

7) Welke heterofiele mannen hier herkennen dit verhaal?? Vertel of je kan scoren in bed met die hete, hoerige meiden van tegenwoordig, zoals de maatschappij het hard van jou eist.


8) 80 procent vd heterofiele mannen is te laag en de meeste meiden willen toch de minderheid naaien van 20 procent superieure heterofiele mannen, met lange, dikke, harde, rijke EUROfiele, superman LULLEN. Ja veel heteromannen zitten met dit prestatie drama nu, moeten scoren en rijk worden om een kutje te veroveren en te kunnen naaien en zaaien in een hete vruchtbare kutje.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden