Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2010, 12:29   #75
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Al een geluk is dit uw eigen niet contructieve mening en niet de mening van uw partij ... door uw wijze van denken bewijs je alleen maar dat je uit bent op macht want je sluit nu al andere linksdenkenden uit .

Tracht nu toch eens een dialoog te vormen ipv elkaar stokken in de wielen te steken .
Ik heb nog nooit anders geweten dan dat wanneer het erop aankomt Vonk, LSP, ALS, SAP, ... of hoe de trotskisten zich op dat moment ook noemden de PVDA stokken in de wielen probeerden te steken. 'Dialoog', 'samenwerking', 'eenheid', 'dezelfde doelstellingen', ... blijken allemaal slechts frasen bij elke kans die ze in de afgelopen decennia kregen om een frontale aanval op de PVDA te lanceren. En zelfs in de 'oproepen tot eenheid' die de laatste jaren aan de lopende band gelanceerd worden kun je telkens opnieuw tussen de regels aanvallen op de PVDA vinden.

Ik geloof het simpelweg niet. Maar dat is inderdaad mijn mening. Gelukkig heeft de leiding van mijn partij dankzij het democratisch centralisme de beschikking over alle meningen en ervaringen van alle sympathisanten, leden, militanten en kaders en is zij beter geplaatst om een oordeel te vellen. En dankzij het ontbreken van tendenzen en fracties in onze partij hoeft ze ook niet te vrezen dat ik actief campagne zou voeren tegen een beslissing die ze in deze neemt. Maar - opnieuw dankzij het democratisch centralisme - zal ik intern ook altijd het recht hebben mijn twijfels te verwoorden.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden