Discussie: Egmontpact
Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2005, 04:35   #28
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Dan heeft u mijn opmerking aan het adres van Lordrazer niet gelezen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik ook de kwestie VU ging aanpassen.

Selectief lezen is u duidelijk niet vreemd.
Als u zoveel aandringen nodig hebt om de juistheid van geschiedenis te erkennen dan is het mijn recht om uw foutieve beeldvorming ten nadele van de politieke partij, die lijnrecht ingaat tegen uw BUB, nog eens extra in de verf te zetten.

- Stufflebeam wees u op 4 'fouten'.
- U geeft één toe (ouderdom).
- Er wordt nogmaals gewezen op twee andere 'fouten' (VU houding en - inschrijvingsrecht eeuwigdurend in faciliteitengemeenten).
- U wijst deze toe aan uw vermoedelijk denkbeeldige of zijn-titel-niet-waardige 'professor politieke geschiedenis'
- U geeft nog een fout toe (VU houding)

Twee fouten toegegeven.
Uw 'conclusie':
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Het is wel frappant dat de partijen die destijds het Egmont-pact geblokkeerd hebben, nu het hardst van allemaal roepen dat de faciliteiten moeten verdwijnen.
waarmee u het VB (en onterecht de VU) mee hekelde is reeds totaal zijn onderbouw verloren.

En dan zegt u:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Overigens, ik wil gerust eens de geschiedenis van het VB online zetten hoor... De waarheid over die partij is veel minder fraai dan de Vb'ers laten uitschijnen!
...terwijl dit onderwerp net zo een poging-tot is.

'Frappant' hé?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline