Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2007, 09:27   #123
santos
Minister
 
santos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: Luxembourg
Berichten: 3.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Geachte Santos,
Vlamingen denken niet dat elke Waal enkel maar wil profiteren.
Maar vlamingen denken wel dat Wallonië schrik heeft om zelf verantwoordelijk te zijn voor eigen bestuur. En dat Wallonië verkiest om de zekerheid van de transfers niet kwijt te spelen. Daarom verkiezen ze de bestaande toestand.
Daarom is Wallonië voor de eenheid van België, dus niet uit liefde voor het vaderland.
Jij hebt me vroeger reeds gezegd dat Walen het ons kwalijk nemen het land te willen splitsen. De reden is duidelijk.
Ik sprak mij niet uit over "de vlamingen", in geen enkel opzicht heb ik een veralgemening doorgetrokken. Ik nam mij zelf als voorbeeld en ik denk dat tot op heden ik dat recht heb.
Ik kan ergens wel geloven dat jij het misschien wel zo ziet dat wallonie schrik heeft om op eigen benen te staan en daar heb ik alle begrip voor. Maar ik denk niet dat men kan ontkennen dat er wel vlamingen zijn die vinden dat walen profiteren netzo als er walen zijn die vinden dat vlamingen een bende rechtse egoisten zijn.
Nogmaals ik steun geen enkel van deze veralgemeende visie's en als ik zei dat de walen het de vlamingen kwalijk nemen is wat er in de pers en onder mensen gezegd is.
Ik versta uw reactie wel maar had u verder gelezen dan had u ook mijn reactie moeten verstaan en dit had ik eerlijk gezegd ook verwacht van u maar blijkbaar was ik mis.

Laatst gewijzigd door santos : 30 augustus 2007 om 09:29.
santos is offline   Met citaat antwoorden