Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2012, 19:14   #88
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Neen, ik zei dat het slechts een deel van het probleem was. Een niet zo klein deel maar niet alles. Maar focussen op islam lost niets op, dan ga je enkel een gevecht aan wat de situatie enkel moeilijker maakt sinds die kant toch niet buigt noch volgens onze logica redeneert.
Dat is een redenatie die ik wel als zijnde min of meer logisch kan beoordelen maar geenszins kan volgen. Dat lijkt mij veel te veel op het verzwijgen en minimaliseren van de gevolgen van alcohol en tabak omdat die publiek aanvaard zijn en je daarmee dus je verzet tegen drugmisbruik zou ontkrachten... want tegen de voorstanders van alcoholgebruik, inclusief het misbruik, kan je toch niet op...

Wat mij betreft: als er wantoestanden zijn moeten die ook aangeklaagd worden. Anders is op voorhand alle hoop op verbetering al verloren!

Bovendien zijn de gevolgen van de militante islam daar volgens mij de GROTE oorzaak van de omvang van de ramp.
Dus niet van de ramp (droogte) op zich maar wel verantwoordelijk voor de omvang van de gevolgen er van.
Zoals een defecte rem misschien wel geen groot technisch mankement is maar... wel een buslading dode kinderen tot gevolg heeft omdat men twintig jaar lang naliet hem te repareren...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden