Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2012, 02:01   #89
tarantula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Bovendien zijn de gevolgen van de militante islam daar volgens mij de GROTE oorzaak van de omvang van de ramp.
De islam is een boek. Ik heb het boek ook gelezen, en ik zie niet in wat er mis zou zijn met dat boek, hoor. Het is toch ongeveer juist wat er in dat boek staat, neen?

Volgens het boek, mag je bijvoorbeeld niemand erkennen als vennoot aan de wetgevende Schepper. Enkel de Schepper mag wetten maken, en hij heeft alle wetten ondertussen al gemaakt. Of die Schepper bestaat, doet er eigenlijk zelfs niet toe: Hij blijft de enige wetgever. Iemand die graag nieuwe wetten uitvindt, moet je dus negeren. Ik geloof er heel sterk in dat dit standpunt volkomen waar is. In elk geval, komt mij dat standpunt fantastisch goed uit.

Zonder de militante islam, houdt men echter dit standpunt niet goed vol, want dan gaan de pseudo-wetgevers geweld gebruiken om je te doen buigen. De militante islam is nodig op dit standpunt dus kracht bij te zetten en om de pesterijen van de pseudo-wetgevers te neutraliseren.

Laatst gewijzigd door tarantula : 26 februari 2012 om 02:03.
tarantula is offline   Met citaat antwoorden