Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2012, 12:30   #98
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
De islam is een boek. Ik heb het boek ook gelezen, en ik zie niet in wat er mis zou zijn met dat boek, hoor. Het is toch ongeveer juist wat er in dat boek staat, neen?

Volgens het boek, mag je bijvoorbeeld niemand erkennen als vennoot aan de wetgevende Schepper. Enkel de Schepper mag wetten maken, en hij heeft alle wetten ondertussen al gemaakt. Of die Schepper bestaat, doet er eigenlijk zelfs niet toe: Hij blijft de enige wetgever. Iemand die graag nieuwe wetten uitvindt, moet je dus negeren. Ik geloof er heel sterk in dat dit standpunt volkomen waar is. In elk geval, komt mij dat standpunt fantastisch goed uit.

Zonder de militante islam, houdt men echter dit standpunt niet goed vol, want dan gaan de pseudo-wetgevers geweld gebruiken om je te doen buigen. De militante islam is nodig op dit standpunt dus kracht bij te zetten en om de pesterijen van de pseudo-wetgevers te neutraliseren.
Dat is een 'politiek' standpunt dat ook al in acht werd genomen door Stalin, Guevara, Mao, Adolf....
Niet echt een standpunt dat ik zou volgen. Ik ben dan ook democraat.

En moest dat nu het enige standpunt zijn dat de volgelingen opgelegd werd en niet meer in verlichtte tijden past...

Maar jammer genoeg zijn er ook nog andere. Rituele moorden ( http://forum.politics.be/showthread....t=mensenoffers ) pedofiele verkrachtingen en stenigingen bijvoorbeeld. Verschillende wetten voor gelovigen en niet gelovigen. Voor vrouwen en mannen.

Ik heb dat boek, zij het in vertaling, Ana la atakellem al arabi, ook gelezen.
En verbrand...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden