Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2013, 06:19   #42
Pin en Puk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 1.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Morele waarden? Wij en onze kinderen moeten hun geklungel bekostigen. De schuldenberg van Dexia was zo groot dat er alleen de staats inbreng geld was. Met die inbreng heeft de staat ( wij en onze kinderen) belooft de schulden terug te betalen. Dus het is erger dan een lege mand. En toch gaat het stelen verder. Omdat ze de hand boven het hooft gehouden worden. Daarom is Di Rupo ook niet naar Frankrijk geweest om andere regelingen betreft Dexia te proberen treffen. Alles was reeds doofpot - bekokstooft.

Het ACW heeft donderdagochtend twee speurders van de Bijzondere Belastinginspectie (BBI) over de vloer gekregen. Dat zegt woordvoerster Kris Houthuys. Volgens haar gaat het niet om een onverwachte inval, maar een afspraak. Het bezoek van de BBI startte om 09.15 uur en was rond 11.00 uur afgelopen, aldus Houthuys. Zoals hierboven al veel geschreven werd “op de koffie zijn die twee uitverkorenen geweest.

Ik meen, als de BBI ingeschakeld word en ter plaatse gaat. Dat dit bijna altijd met een huiszoekingsbevel gepaard gaat. Soms zelfs met politie of rechtbank begeleiding.

Dus deze koffie tafel is terug en zoveelste schijn maneuver. Ach, den Mobutu zij het ooit” ik heb alles in België geleerd” Met de Dexia commissie doofpot en ACW trucage wordt het dus bevestigd.

Het ACW gedrocht lijkt steeds meer op een piramide systeem Met zeeeer hoog geplaatste paraplu systemen dat in eere gehouden moet worden.Omdat de beerput te groot blijkt te zijn.
Nu heb ik persoonlijk (vroeger) eens een inval van de BBI meegemaakt op een firma waar ik toevallig was.
En dit ging zo
3 combis met personeel ( politie en speurders) -deurwaarder met alle huizoekingsbevelen enz ..
2 politiemannen bleven aan de inkom met machinegeweer ( echt de waarheid)
Alle anderen zaten op het hoofdbureel en hadden zelfs hun eigen klaptafels mee die ze aansluitend tegen mekaar plaatsten.
Alle personeel moest in andere kamer het 1* uur samen blijven. (ook bezoekers, waaronder ik)
5-6 speurders namen plaats achter hun klaptafels en nog 2 anderen begonnen met de papieren aan te brengen.
Het 1* wat onderzocht werd, waren de papieren uit de vuilbak
De 1* speurder las vlug waarover het ging en wat voor hem bnedoeld was hield hij in en de rest schoof hij verder naar de 2* en zo naar de 3*
Even iets vergeten - Alles pc's werden onder toezicht van deurwaarder verzegeld en ingeladenc in combi's
Dit onderzoek ( van en kleine firma) was van 0.900 tot 21.00 uur

Dan komt men nu af met wereldnieuws dat 2 SPEURDERS OP 2 UUR TIJD EEN ONDERZOEK HEBBEN GEDAAN BIJ HET ACW

DIT IS LACHEN GEBLAZEN
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden