Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2009, 19:40   #25
Spinoza
Minister-President
 
Spinoza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Breda
Berichten: 5.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernst Niessen Bekijk bericht
Nee, Spinoza, ik meen wat ik zojuist zei. In elke kist appelen zitten wel rotte appelen. Dat is in Vlaanderen zo, maar ook in Nederland. We mogen elkaar best de waarheid zeggen. Daarvan leren we alleen maar van elkaar. Maar om nu generaliserend alle Vlamingen over een kam te scheren, gaat mij te ver. Ik neem het hier voor hen op.

Als er Vlamingen zijn die zich op een kwetsende en laatdunkende manier over Nederlanders uitlaten, dan worden zij op dit forum ook geknipt en geschoren.

We moeten met elkaar verder en vooruitdenken. Ik weet niet of je een rijbewijs hebt (daarvan ga ik wel uit), maar als je achter het stuur zit, kijk je ook niet altoos in de achteruitkijkspiegel, maar door de voorruit. Als je goed kijkt, zie je een bord: afslag de toekomst van Nederland en Vlaanderen. Geef maar alvast richting aan.
Oh, ik wil best naar de toekomst kijken. Graag zelfs. Maar daar zijn wel voorwaarden aan verbonden. Als de Vlamingen openlijk en gemeend hun verontschuldigingen aanbieden voor hun gedrag van de afgelopen 180 jaar, en beterschap beloven, dan ben ik bereid om het verleden te laten rusten.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden