Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2004, 15:38   #10
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambras thuis
By the way, zowat alle persoonlijke kosten (behalve eten
Welke persoonlijke kosten? Elektriciteitskosten, telefoonkosten, waterverbruik, ...?

Zoals ik hierboven reeds adviseerde, is de vraag die je jezelf dient te stellen de volgende: "Kan je ergens anders, voor hetzelfde comfort, goedkoper onderdak vinden?".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
@Dies: schoon gezegd, maar hoe verreken je privacy en zelfstandigheid in dat comfort?
Dat is afhankelijk van de specifieke situatie lijkt mij. Afhankelijk van hoeveel belang je hecht aan die zelfstandigheid en privacy kan je daar rekening mee houden in je berekeningen: hoeveel wens ik op te geven voor mijn privacy en zelfstandigheid of hoeveel extra kosten wens ik te maken om zelfstandig te zijn en privacy te hebben?
Dat is echter zeer persoonsgebonden en bovendien sterk verschillend van situatie tot situatie aangezien het goed mogelijk is dat de persoon ik kwestie ook in het ouderlijke huis reeds over een grote privacy en/of zelfstandigheid beschikt of kan beschikken.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden