Los bericht bekijken
Oud 17 december 2017, 16:57   #154
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
[b]
...
Hou u niet bezig met eenparkeerkaart als rechter als er terroristen rondlopen die mensen vermoorden ?
Hou u niet bezig met een snelheidsovertreding...

Dat zijn uiteindelijk allemaal politionele zaken die geen prioriteit verdienen..
Met zo'n praat krijg je wel applaus in een dorpscafé, maar diep is er niet over nagedacht.

Als gans het flikkenkorps achter terroristen aan zit, en ik vind geen parkeerplaats meer om een half uurtje iets te gaan halen in een winkel in de blauwe zone, dan lijkt me dat ook geen ideale toestand te zijn.

Afgezien van het feit dat parkeerwachters niet zo onmiddellijk veel resultaten gaan halen bij het opsporen van bendeleden van zwaar banditisme ...

Of als geen enkele flik nog repressief optreedt tegen sluikstorten, wat ook veel minder erg is dan een bommeke in de metro, 't zou er nogal proper uitzien.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden