Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2016, 00:45   #70
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Goed, er is vastgesteld dat er in feite geen probleem is. Dit mag hier op slot.

Van de posting waarin wordt gesteld dat dreigen met gerechtelijke stappen, zal leiden tot uitsluiting van dit forum, snap ik niet goed waarom dit hier wordt gezet. Dat is een punt uit de regels hier, ik ga er vanuit dat er op dezelfde manier zal over geoordeeld worden als andere inbreuken op het reglement.
Het is nochtans niet moeilijk om het wél te snappen.

Het was jouw bedoeling om de moderatie tot censuur te dwingen telkens JIJ "meent" racisme of oproepen tot geweld te zien.
De moderator deelt jouw mening niet en weigert zich voor jouw kar te laten spannen.

De mod getrooste zich de moeite om (in post 22 en 24) en door middel van voorbeelden, uit te leggen wat er wel en niet kan. Waarop jij onmiddellijk reageerde met: "Ik doe wat MIJ goeddunkt". Je veegt dus vierkant je voeten aan de uitleg van moderator.

Je kan beter een paar dingen in gedachten houden als je geen trap onder je dwingende, op censuur beluste kont wilt krijgen:

1/ dat de moderatie beter weet dan jij wat, ook wettelijk gezien, mag en niet mag.
2/ dat hier al méér dan één beterweter en/of censuurmeesterke is buiten gevlogen omdat hij zijn gram elders probeerde te halen.
3/ dat al meer dan eens in niet mis te verstane taal gewaarschuwd werd voor de gevolgen van soortgelijke acties.
4/ dat de moderatie "den dikste" heeft als puntje bij paaltje komt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden