Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2016, 19:12   #75
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Heb je moeite met lezen? Het niveau gaat achteruit omdat de betere forummers dood zijn of afhaken. Harald, Jazeker en Fieseler zijn overleden. De Vexille, Desiderius, Jos Verhulst, enz.... hielden het voor bekeken. Mensen van hun niveau hebben belangrijker dingen te doen dan hier hun tijd te verbeuzelen. Veel meer dan overtollige tijd doden gebeurt er niet op een forum.
Geen antwoord op mijn vraag. Je fietst er gewoon omheen. (Nog even los van de twijfelachtige opsomming van namen.)

Leg maar eens uit waarom oude waardevolle krachten nauwelijks vervangen werden door nieuwe waardevolle krachten.

Citaat:
Jij mag dit forum vergelijken met wat wil. Feit is dat Politics.be, ondanks zijn trollen en achteruitboerend niveau, zijn gelijke niet heeft, én overeind blijft. Dat kan geen toeval zijn.
Het boert dus achteruit. Dat kan ook geen toeval zijn.

Citaat:
Wat meteen opvalt als je een kijkje neemt bij de "amateuristische initiatieven met twijfelachtige motieven", is dat de moderatie hier zeer veel belang hecht aan de vrijheid van meningsuiting, en een bloedhekel heeft aan censuur. Zelfs forummers die de moderatie publiekelijk uitmaken voor rotte vis worden niet gecensureerd. Je hoeft niet te vragen wat de moderatie via PB te slikken krijgt.
Vroeger was er dus nog minder censuur?

Ik volg maar even je totaal kromgetrokken redenering. "Waar het beter gaat, is minder censuur."

Citaat:
Stoort het je dat het niveau achteruit gaat, krik het dan zélf op ipv de moderatie te bekritiseren. Modereren is een rotjob die bovendien geen cent oplevert. Geen wonder dat alleen sterke figuren het volhouden.
Hou toch op met al die hielenlikkerij. Het gaat helemaal niet over "sterke figuren die het volhouden". Het gaat zelfs niet over moderator X of Y (gesteld dat er nog een Y is naast X). Er is gewoon geen beleid. Er is in geen jaren nog nieuw bloed aangetrokken voor de moderatie.

Leer kritiek eens op te vatten als leerzaam in plaats van er één of andere afrekening met een bevriend moderator in te zien. En vergeef me dat ik bekommerd ben om de staat van dit forum. Ik zou het me inderdaad geen bal moeten aantrekken en er gewoon lekker op los moeten gaan trollen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden